Toen ik mijn Xbox opstarte zonder spel erin, kreeg ik een heel ander filmpje te zien! daarna leek het of hij vastliep. Heeft iemand dit ook gehad en waardoor komt dit?
In dat filmpje zag je een wereldbol in de kleuren geel en groen. Op het eind zag je volgens mij alle mensen die aan de Xbox hebben meegewerkt. Ik weet niet precies hoe het eruit zag maar het leek net of er een nieuw programma op was geinstalleerd
Dat ken ik jah.. Isseh als je eggsbox (maar dan met bepaalde stoere letters ) invoert als soundtrack, dan schijn je dat filmpje te krijgen oid.
Insert an audio CD. Stop the CD when it begins playing at the CD player screen. Press B, select "Copy", then press A. Use the "Select All" option, then press A. Use the "Copy" option and create a new soundtrack. Enter "<<Eggsßox>>" as a name. Select "Done" and press A to view a hidden "Thank You!" FMV sequence bron: Cheat Code Central edit: oops han was wat eerder
zou het persé met een CD moeten? Kan je niet gewoon een nummer van een andere soundtracken coppieen? kzal het zo ff proberen
Maar ik helemaal niet eggbox in moeten vullen enz. Het kwam gewoon toen ik hem een keer opstarte. Daarna kwam het nooit meer.
Dat van eggbox wist ik ook niet maar het is iets anders. Het lijkt een beetje op die reclame die rond 14 maart te zien was op de nederlandse tv. Met die vrouwenstem en je ziet zo'n wereldbol.
ik heb het ook geprobeert mar krijg geen ander intro filmpje maar wel een filpje na het uitvoeren van de code