[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou het ideaal vinden om met mijn PSP de mails te kunnen checken.
    De browers zou je kunnen gebruiken om meer info te kunnen krijgen over de PSP en games.

2. hutkofer

hutkofer Guest

Waar las je dat?

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4

Las het op PSP411 , maar het bericht is inmiddels alweer gewijzigd.
    Maar het bericht kwam ik tegen op verschillende andere forums.
    Het zal wel weer door fanboys in de wereld zijn gebracht.

Ik vind de officiële sites van Playstation behoorlijk stil !!
    Totaal geen info over de PSP tot nu toe.

Terwijl je bij Nintendo wordt dood gegooid met DS informatie.

Laatst bewerkt: 13 feb 2005
  4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wap en iMode zijn echt hele andere dingen. Daar moest je ook voor betalen. Voor WiFI hoef je niet te betalen opzich. Je gaat gewoon op je eigen draadloze netwerk of op hotspots die er steeds meer komen. Ook is het dan gewoon volwaardig internet en niet alleen tekst ofzo.

5. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik ben benieuwd wat een eventuele firmware update in gaat houden. Om straks online te spelen met Amerikanen heb je denk ik alleen maar het spel nodig (VS) en hierop zal een soort van toegang-naar-online op zitten. Hier heb je dus niet perse een update voor nodig. Maar misschien moet de jap PSP dit wel ondergaan als er geen vorm van online optie opzit. Wat ik betwijfel want ik kan gerust online zoeken naar updates dus ik denk dat, dat wel goed zit.

Over eventueel een e-mail client en internet browser, Ik weet het niet. Natuurlijk is het handig om je mail je te checken en even surfen op het web. Maar wat gaat het serven op het web nou precies inhouden. Ik denk niet dat je de vrijheid hebt tot browsen die je je wel met een pc hebt. Zeker weten doe ik dit niet maar ik heb mijn twijfels. Maar aan de andere kant, wtf heb je aan het browsen als je dit toch niet overal kunt doen.

Je gaat mij niet wijs maken dat Sony gigantisch gaat inversteren in hot spots in NL. Daar is de markt nog te klein voor en lang niet iedereen heeft wifi thuis. Dus je wordt behoorlijk beperkt met het online gaan als je bijv met de trein gaat / vakantie's.

Wat veel beter zou zijn is dat Sony gewoon demo's vrijgeeft voor de PSP via download, dit zou nieuw zijn en dus slim. Je kunt gelijk een spel leren kennen dan en ook zo comments sturen naar de makers van het spel om bijv bugs/crashes te verhelpen. Zo zou Sony en game developers een slag in 1x slaan! Namelijk gamers voorzien van nieuwe toekomstige games (demos) en een ideale vorm van "Beta" testing. *)

Ik heb veel liever dat Sony ervoor zorgt dat de online servers STABIEL zijn AKA LIVE. Niet zoals dat bagger netwerk dat Central Station heet :+

Ik kan me ook niet voorstellen dat deze online gamen methode gratis gaat worden. Bij xbox Live moet je ook betalen, en imo is dit het dik waard. Je krijgt er rete stabiele servers voor terug, dus ik ben zeker bereid om een klein bedrag per jaar te gaan betalen voor een online netwerk voor de PSP.

Het is echter alleen nog maar gissen naar de waarheid, want Sony is achterlijk stil over de PSP :eek: Er staat alleen maar een plaatje van de psp op de officiele site, er is geen eens een site in het alvoren gemaakt.

Ik hoop gewoon dat wij "import-users" gewoon de US/Eur games kunnen spelen en online kunnen. Want het aanschaffen van een Eur PSP zou goed sucken ! _0/

Laatst bewerkt: 13 feb 2005
  6. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Agree _O_

Misschien niet over de psp...maar ik heb nu het eindfilmpje gezien van Ridge Racer na Toernooi Pro 18 en moet nu alleen nog races rijden tegen 1 tegenstander die retesnel is...hoe kan je dat verslaan? Waarom niet meer tegen 11 anderen?

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Eventjes een vraag over het importeren, moet je alleen douane rechten+invoerheffing betalen, of moet je ook nog btw betalen?

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dat ligt eraan het kan zijn dat de prijzen op de site zonder BTW zijn in dat land, dan moet je dus nog BTW erover betalen. Daarna moet je geluk hebben dat je pakketje de douane passeert zonder gepakt te worden. Word het pakketje verzonden door middel van UPS of DHL of iets in die richting, dan is de kans dat je pakettje word gepakt vele malen groter, dan wanneer je hem via de post laat gaan.

9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Mm, ik las op de douane site dat je altijd btw moest betalen (ook al had je dat al betaald in het land van herkomst)

10. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ja als het pakketje dan word gecontroleerd door de douane wel, dat zijn de import kosten. Maar je hebt via airmail nog kans dat hij er niet uit word gepikt, en dan hoef je dus geen importkosten te betalen aan de douane.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Woei!. Zo net een Filmpje gezien van Ridge Racers :9 Kwijl, dit dingetje moet ik hebben...:cool: Ik kan niet wachtten als hij hier in NL ligt, Dan halen we (BeZaX en ik) gelijk zo'n dingetje op :p

12. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Jup... al begin ik weer toch te twijfelen voor import. :p Als steeds die filmpjes weer ziet word de drang steeds groter... :mad:

13. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb value pack geimporteerd, en krijg daar ook Metal Gear AC!D bij, samen voor zo een 250 euro. Enig nadeel is dat het de US versie is, dus dat ik tot 24 maart moet wachten voordat het word opgestuurd.

14. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Van waar hebbie em geïmporteerd?

15. RedBuell

RedBuell geeft je vleugels

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb via e-bay al redelijk wat spulletjes laten overkomen, wat effect pedalen voor mijn gitaar en enkele onderdelen voor mijn motor. Vraag of ze het willen markeren als zijnde cadeau met een waarde van minder dan € 60,-.
    De douane heeft een keertje een pakketje (die niet als cadeau verzonden was) ertussenuit gehaald ik kreeg toen een brief van tgp post/douane met een invul lijstje erbij. Toen alles ingevuld en opgestuurd en een week later werd het bezorgd ik moest toen nog wel € 11,- betalen inzake btw en invoerrechten (kwam uit Amerika) terwijl het ging om een 2e hands effect pedaal.

16. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt need for speed underground rivals op de psp?????

17. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra de PSP ook in Amerika / Europa komt.
    In Japan is dat spel al uit.

18. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    beter,dank je voor de info:D

19. Mr Maze

Mr Maze mrmaze.com

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je hem dan vandaan?

20. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb mijn US PSP een paar dagen geleden ge-pre-orderd bij www.dvdboxoffice.com, dat is dezelfde shop als waar Conquistador hem vandaan heeft. Kost daar omgerekend ongeveer €219,- inc. verzending via DHL. Kan niet wachten :)

Laatst bewerkt: 15 feb 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina