Dude, Waarom???? Er zijn hier alle diverse threads over PES4, en ik denk niet dat je iemand hier iets nieuws gaat vertellen. Dus kijk snel in de threads over PES4 en dan kun je heel veel leren, en vragen kun je daar posten .
ik ben pas net lid dus waar staat zo'n centrale tread want ik dacht dat ik alleen een vraagje stelde hier maar het is gelijk een hele map of zoiets gewoon kan iemand me wegwijs maken ben een dom blondje
Tip 1: Gebruik de editbutton. Hiermee kan je als je net wat gepost hebt en nog wat wilt zeggen je voorgaande tekst aanpassen en hoef je niet voor elke zin een nieuwe post te maken, dat vinden de mods hier wat fijner haha. Om te zoeken: Gewoon zoeken selecteren en dan Pro Evolution Soccer of PES invullen en dan search. Als het goed is krijg je dan een behoorlijke lijst met allemaal threads. Zoek dan de thread erbij die je denkt nodig te hebben.
hartstikke bedankt en kan ik deze map nog deleten want zoveel zin heeft die niet geloof ik ben erg klungerigg maar thnx
Er komt straks een modje langs met een HEEL mooi slotje EN de cenrale threads staan inm het forum en dan naar Xbox Game Help / Cheats en dan effe zoeken