JAJA PS2 FANS MOETEN ERAAN GAAN GELOVEN: EN DIT IS NIET FLAMEN DUS GEEF MIJ NIET METEEN DE SCHULD VAN FLAMEN HET IS GEWOON DE WAARHEID
He kut zelf gemaakt op paint en geprobeert er in te zetten lukt het ^#%@!^%#%@^!# niet!!!!!!!!!!! Kan iemand me uitleggen hoe het moet anders moet ik het verwijderen %$@$&^%^&*(*^&$$%#&$#&
och, och dat heb je nou met x-box fans.. die proberen plaatjes direct vanaf hun computer op het forum te zetten.. dat plaatje moet je eerst bij een host uploaden... en dan de url invoeren van het plaatje... enne er staat zo'n knopje bij de opst met edit erop... daarme kun je de post editen... als je niet weet wat dat is, moet je maar een cursus engels volgen
lol, hij wilde van zijn hd doen: file:///C:/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/PS2%20DEATH%20AND% is de link kerel, je moet eerst ff het plaatje ergens heen uploaden(naar je eigen site ofzo) en dan de url intypen
moet je wel ff je e-mail adres geven ik kan geen attachments plaatsen als ik jouw wil e-mailen op de site
jajaja .... oke (?????) dit begint een beetje verdacht veel op types als ngcmasterus (powerweb) en carnage (gamesen) te lijken) TIP: be a fan, simmertje, but don't overdue yourself () mzzl Munch and Abe