eey mensen, ik heb iets raars ondekt bij Unreal Goty (=unreal game of the year edition). Ik en een vriend van me hadden op msn geplant om die nacht tegen elkaar Unreal Goty te gaan gamen. Dus ik server maken, en alles goed zetten enzo, zat ik in die game. Kan die vriend van me die die server niet vinden. En dan omgekeert, hij maakt server, kan ik die server nit vinden. En als we gaan kijken bij de andere servers, dan kunnen we wel de zelfde servers vinden, dus alleen de servers die een andere heeft gemaakt kunnen we vinden. Dus wij in een andere server gaan, gaan we erin gamen, zitten we allebij in dezelfde server. kunnen we elkaar niet vinden (om elkaar kapot te knallen ) En daarom vraag ik aan jullie slimme gasten of jullie me willen helpen met dit probleem zodat ik wel kan gamen tegen vrienden *) , en niet dat ik ze niet tegenkom Alvast bedankt slimme gasten van deze Forum *)
Je zegt dat je wel allebei dezelfde server kan vinden. Maar waarom join je dan met zijn 2en niet gewoon die game, in plaats van zelf een server te maken??
wonen jullie dicht bij elkaar ?? dan kan het nog welles zijn dat jullie zelfde ip adres hebben ofz0 ik heb er weinig verstand van .. maar moet je ma ff bij je internetbedrijf vrage of je een adner ipadress ken krijge ofz0 ? Greetz
Gast je ipadres is geponden aan je Inet abbonement en dus voor iedereen verschillend, en als je opbelt geven ze je echt niet zo maar een nieuw nummer ...
Dude, als je zélf een server opzet dan is het een LAN-game. Een public server moet je kopen. Dus hij kan jou niet vinden omdat hij niet op jouw netwerk zit.. en omgekeerd.
Owh, dat is egt k*t , nou bedankt erg ''CopyCat 2k'' , anders zouden we het de hele tijd weer proberen Dan gaan we wel kijken of we een Lan-Party kunnen opzetten *) Wel jammer dat het niet online kan :{
ok das dus wel ff onzin.... je kan zelf wel een internetgame starten. dit is zelfs heel goed mogelijk met unreal. het ligt alleen waarschijnlijk aan de firewall/router van 1 of beide pc's. ik zou zeggen zoek op inet fftjes naar port forwarding zoals eerder al gezegd. en controleer fftjes welke poort unreal gebruikt. mocht dit niet werken of hebben jullie beide geen router. moet je eens proberen om de firewall uit te schakelen. zowel je eigen als de windows firewall.