[conflict : desert storm]

Discussie in 'Algemeen' gestart door hunter, 2 okt 2002.

1. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    hey peoplez

ff vraag heb paar dagen gelede conflict gekocht en tis echt super maar ik zit ff vast dus vandaar
    k zit in het level dat je met een M2 Bradley mag rondkarren om de 2nd Armorded Division te helpen...alleen die k*t Iraqi's met d'r
    T-72 knallen steeds me karretje inclusief inhoud helemaal naar de maan dus dat schiet niet echt op zo ]:- :'-(
    dus de vraag is : hoe kan je dit level nou zo goed mogelijk doorlopen (zonder cheats,wil gewoon tips enzow)

vast bedankt en de mzzl

martin

2. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    misschien wat strategischer aanpakken

3. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit veld gisteren uit gespeelt. Dit is wat ik heb gedaan:

Om te beginnen parkeer je je wagen uit het zicht van de vijand, vervolgens stap je allemaal uit en speel je het veld gewoon te voet uit... :)

Aan het begin zie je rechts een heuvel… het is belangrijk om je op deze heuvel te vestigen... zo heb je een goed overzicht over een groot deel van het veld.

De tanks moet je uitschakelen met air strikes… de anti-tank wagens gewoon met een bazoka.

Tekens als je een groot deel van het veld hebt ontdaan van vijanden, pak je je tank en gebruik je deze om de weg versperringen weg te knallen… (let op, soms liggen er mijnen achter, deze kun je opblazen met een granaat)

Op deze manier heb ik vrij makkelijk dit veld gehaalt... Ik hoop dat je er wat aan hebt... ;)

4. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    vast wel ;) k ga het nog maar een keer proberen heheh bedankt

5. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ok k ben d'r voorbij......was eigenlijk helemaal niet moeilijk als je maar veel uitstapt en je karretje netjes weg parkeert

Deel Deze Pagina