Home Cinema

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 2 okt 2002.

1. Junior04

Junior04 JUNIOR EL PADRINO...

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen dit is mijn eerste message in deze forum.
    Ik wou vragen of ik met ongeveer 1100 euro een home cinema set kan kopen dus goeie televisie 28'' en een home cinema set speakers ??
    Denk eraan dat ik 16 bent en niet zoveel geld verdiend dus........

Bedankt en Laterz...........
    :) :) :)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Welkom :)

DD5.1 setjes heb je tegenwoordig al vanaf 150 euro oid (ok dan heb je niet de allerbeste setjes). Over TV's, tsja dat is een beetje listig, er zijn veel goede, maar als je zou zeggen : Voor 900 euro een TV kopen raad ik je een Philips of JVC aan, die hebben wel leuke modellen in die klasse.

3. Junior04

Leuk Bevonden:
    0
  4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een uber-klein plaatje zonder beschrijving en/of prijskaartje zegt mij niks :)

5. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Red je net denk ik.
    Breedbeeld: Voor zo'n 500 euro heb bijv al een leuke Samsung, Sharp, Aristona, Akai, Grundig etc.
    Cinemaset: Word wat moeilijker, veel setjes liggen tussen de 700 a 850 euro, maar mischien is er een setje in de aanbieding. Oja, let er op dat er een optische ingang op zit anders heb je nix aan je Xbox (dolby digital)

Ik denk dat je met 1100 euro wel wat leuks kan vinden.
    Kijk ook ff op www.kieskeurig.nl. Of http://www.budgetwinkel.nl/

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waardoor je dus teveel inlevert op je TV. Gewoon zon DTT3500 5.1 setje halen, heb daar geen slechte ervaring mee en is voor iemand van 16 jaar niet slecht imho.

7. Junior04

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips
    En ik heb gezien dat de dtt3500 7 watt rms per satelite heeft terwijl als je voor ongeveer 75 of 100 euros meer een complete home cinema set kan krijgen en dus kan het geluid hoger daarom wou ik een home cinema set kopen.
    En het is voor de woonkamer die ongeveer 10 m is.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet wel een Optical IN hebben dan, die zitten niet op elke set.

9. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat wou ik er dus net bij zetten. Het verschil tussen bijv een Samsung TV en Sony of Philips qua kwaliteit staat niet in verhouding met de prijs. Tis ietsje minder mischien maar het scheelt wel al gauw 300 euro. En van die 300 euro + wat je overhoudt kun je dus een "echt" home cinema setje kopen ipv de pc speakertjes van creative. Ik zou m'n budget splitsen. 550 voor de TV en 550 voor het home cinema setje.

10. Junior04

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik van plan dus half voor een tv en half voor de set speakers.
    Bedankt voor alles jongens
    Laterssssssssss:D :D :D :cool:

11. wolsinkpower

wolsinkpower Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    .....erm voor 1100 euro tv EN boxen enzo...... jongen jongen.......
    advies: als je aan breedbeeld begint voor echte bios experience ga dan voor de duurdere lijnen van 1000+ euro (100 Hz is het beste en ook duurste).... en anders voor de wat goedkopere :p de logica :p

en de 5.1 setjes: boxen op zich niet duur (bij makro goede voor 125 euro) maar subwoofer: als je goede sub wil minimaal 200 euro kwijt. + heb je de receiver wel? die kost minimaal 300 euro (sony reeks)

Greetz
    Robert

12. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    nouja voor wat zei je 1100 moet dat wel lukken hoor

goodluck m8

13. wolsinkpower

wolsinkpower Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: oops foutje! ik d8 breedbeeld (ivm HOME CINEMA) maruh ik raad je dan aan naar je plaatselijke hifi zaak te gaan en goede 2e hands tv te halen (heb ik ook :)) want dat spul is meestal goed+ je houd meer geld over voor goede boxen en subwoofer+ eventueel zelfs geld achter houden voor toekomstige BREEDBEELD :D ;)

Greetz en succes

Robert

14. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een ontzettend krap budget. Maar idd is 2de hands misschien wel een optie er wordt genoeg tweedehands aangeboden.

15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij moet dat wel kunnen, zelfs met een nieuwe breedbeeld erbij.

Ik heb zelf een niet al te dure breedbeeld TV, wel 100Hz. Ik heb voor dat ding 1700 piek betaald, oftewel omgerekend ca 775 Euro. Moet je wel even rondneuzen alvorens je een goedkope vinden kunt.

Een prima DTS 5.1 surround systeempje voor gebruik met de Xbox (dus digitale input) kun je al vanaf 200 Euro kopen. Wil je een echte home cinema toestand dan moet je al gauw rond de 750 Euro of meer rekenen. Het ligt er dus een beetje aan wat je precies wilt.

Deel Deze Pagina