[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, ik weet niet echt wat je bedoelt, maar als je een gebied in gaat komt het met koeienletters in beeld. En boven je map kan je ook nog zien in welke kleur de naam staat van het gebied waar je in zit.

    Player vs. Player Server

    n the Horde vs. Alliance race war server, territories will be indicated whenever a player enters a new zone. The zone name will now include additional information to inform the player of the territory's status. Additionally, the mini-map will be color coded to indicate who controls the zone:
    = Friendly
    = Enemy
    = Contested

    Players will be able to initiate player vs. player combat based on what territory they are in:

    Players in friendly territories are safe unless they decide to engage an opposing faction player in combat.

    Players in enemy territories will always be at risk and can be attacked by all players that belong in the territory.

    All players can be attacked in neutral (contested) territories.

    Actions that enable a player for PvP status on the Horde vs. Alliance race war server are:
    Entering or being in an enemy territory
    Entering or being in a contested territory
    Attacking an NPC of the opposing faction
    Attacking another player
    Aiding a player engaged in PvP

    Players will also be able to enable PvP on their own by using the /pvp command. Once PvP has been enabled for a player, no matter what the method, it will remain in effect for five minutes.

    http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/realmtypes.html
     
  2. 60 Yen

    60 Yen Monetary Disaster

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm. Ik ben level 16 - Elfen Hunter en ik heb een beer genaamd "Teddy". Ik en Teddy vermaken ons wel in het bos. Teddy is mijn 2e beer. Ik was eerst verbonden met een uil, maar dat vond ik maar niks. Toen ontmoette ik Beer, die later Whinnydepooh bleek te heten. Ik ergerde me kapot aan Whinny. Dus toen ben ik van hem gescheiden. Ik ga nu om met Teddy. Lief schattig valentijns beertje.
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een gefrustreerde WoW dag gehad.. *sigh* Ben maar van lvl 14 naar lvl 15 gegaan vandaag; en dan vanmiddag was de server ineens down; en nu had ik weer problemen met de server; maar de rest weer niet. :mad:

    Morgen vrij en dan ga ik door tot ik lvl 20 ben en mee kan raiden met de rest van de guild. :+
     
  4. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er nu ook problemen mee, daarnet zat gewoon gans de server vast, ikzelf kon nog bewegen maar niets anders bewoog mee :+
    Ff wachten...strax ff opnieuw proberen...
    Zal ook wat screens opladen ondertussen \o/
     
  5. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb niet echt veel koels gevonden, dit is wel een mooie foto van Orcrist en ik :)


    [plaatje]http://img153.exs.cx/img153/4248/orcristnoedel0kl.jpg[/plaatje]
     
  6. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    je was inderdaad niet de enige, en de server doet nu weer vaag. ik heb hem nu gewoon aan staan en ik kijk af en toe of hij het weer doet.

    ohja noedel, ik heb nog wat linen cloth voor je :D

    //edit: Orcrist maakt zich even op noedels maat :p
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2005
  7. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ga morgen WoW kopen maar nu vroeg ik me af of het nu heel lastig voor me word om mee te komen met de mensen die het spel als sinds de release hebben? Niet dat het me super veel uitmaakt maar als ik alle keren dat ik het spel speel super achterloop op iedereen is natuurlijk niet zo leuk :'-(

    Bij voorbaat dank,

    Max
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    :eek:

    van hier

    waarom niet s'nachts :mad:

    maar hij vind nu me character list weer dus ik denk dat hij het weer doet :)
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    w00t hippie screen Noedel. :cool:

    En idd zeer irritant; hadden ze best 's nachts kunnen doen. :mad:

    @Manialmadcowie - tuurlijk kan je nog gewoon instappen; zijn dagelijks nog veel mensen die een nieuwe char beginnen.

    /edit en jawoor iedereen weer uit de server gemieterd.. *sigh*

    /edit2 lol servers weer online; kom ik erop: You are dead terwijl ik freakin levend ben. 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2005
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, allemaal heel vaag. volgens mij is hij nu weer down.

     
  11. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke nu snap ik het over de pvp :)
    ik had intussen al rond 5 trollen vermoord, daarna
    maar weer terug gegaan naar me eigen basis.
    binnenkort is the Dutch alliance guild geopend.
    we zijn rond de lvl 10 20
     
  12. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe...omweggetje??? O-)
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Op het laatste (daarnet) deed hij het eindelijk weer goed. Hopen dat ze het zo houden. :)

    Daarnet mocht ik met de grote jongens mee een verkenningstoch maken door vijandelijk gebied. Was lache totdat ik een foutje maakte en in mijn 1tje ervoor stond tussen lvl 35 creatures. 8) Hopen dat het volgende keer beter gaat en ik wat Horde chars te zien krijg. :cool:
     
  14. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu nog ff Tails of Syphonia op de cube aan het doen, maar volgende week een nieuwe pc+ wow:cool:.... eindelijk, maar tot die tijd vermaak ik me wel.. alhoewel ik denk dat ik bijna klaar bne met Tos :mad:...
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zat net en Horde territory met 3 guild mates, komen we opeens 10 hordegasten tegen van level 20, ik ben level 24, maar we hadden geen kans, wel een level 16 rogue vermoord :cool:
    Nu zijn al de servers weer down :'-(
     
  16. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd...wel irritant. K bennog maar lvl 11 dus veel mensen hebik nog niet gemolt. Wel veel rare varkens enzo |:-
     
  17. Victor

    Victor Guest

    Ik weet dat dit een domme vraag is die al veel vaker is gesteld maar ik kon het antwoord niet terug vinden in de startpost en op een van de pagina's.
    Maar de vraag is: als ik het spel heb gekocht kan ik dan met 2 verschillende personages op 2 servers? Want dat heb ik hier gelezen maar ik kon het niet terug vinden. Alvast bedankt._0/
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je kunt met meerdere characters op een server maar op een pvp server mag maar van 1 kant alleen.
     
  19. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    per server 3 characters d8 ik maar ze moeten van 1 kant zijn, dus alliance of horde


    ik ben trouwens net level 20 tauren druid :) druids ownen... al behoorlijk hard lopen hakken in PVP
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal niet, gewoon wat ik zeg niks anders :p, en je kunt er wel 8 per server dacht ik.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina