Ik heb niet zo heel veel verstand van DOA, maar ik weet dat Ryu Hayabusa en Ayane in beide games zitten, de verhalen met elkaar te maken hebben. Alleen vat ik niet dat Ayane in Ninja Gaiden rond de 14 is, en in DOA veel ouder is. Hoe staan de verhalen van de Ninja Gaiden en Dead or Alive in verband met elkaar?
Ik denk niet dat de verhalen echt in verband met elkaar zijn, maar ik kan me vergissen.... Het is gewoon een op zich zelf staande game die een verhaal verteld van een personage uit DoA. Ik hoop dat ze dat vaker gaan doen of dat in Ninja Gaiden 2 Kasumi een personage speelt, maar Ryu natuurlijk als hoofdpersoon
Ik snap ook niet dat kasumi niet inplaats van ayane speelt want kasumi is de broer van ryu hayabusa en ayane is het stiefzusje van ryu.
Ryu ruless. Ik vind niet dat ze hem in DOA hadden moeten stoppen. Komt vast omdat ik helemaal voor Ninja gaiden ben en niet van DOA houd. Maar waar heb je het dan vandaan dat Ayane 14 is? En dat ze in DOA ouder is?
Nou ik ben het helemaal met je eens, DoA is bagger op de graphics en personages na. Ninja G is supervet
- Kasumi is de zus van Hayate - Ayane is de halfzus van Hayate - Hayate is een goede vriend van Ryu Hayabusa. Ayane woont niet in hetzelfde dorp als Kasumi & hayate. Zij wonen in de Mugen-Tenshin village. Ayane woont in de Mugen-Tenshin Hajin Mon village. De Hajin Mon zijn een beetje de beschermers en de helpers van de Mugen Tenshin village. De Hyabusa village ligt daar dus ook ergens in de buurt, en waarschijnlijk hebben die dus ook een goede band met de Mugen Tenshin Hajin Mon, en helpt Ayane Ryu. In Ninja Gaiden had dus net zo goed Hayate de boodschapper van Ryu kunnen zijn denk ik, maar die gasten van team Ninja willen gewoon veel vrouwelijk schoon hebben in hun spel. Dus komt Ayane erin.
kon het niet beter verwoorden!! NG en DOA hebben op Hayabusa en Ayane na nix met elkaar te maken (zoals gezegd). En DoA speelt enkele jaren na NG (in NG is ayane idd iets van 14 en in DoA is ze 17 ofzo).
Nee, qua verhaal staan ze los van elkaar. Ik ben fan van beide games Zijn allebij zo geweldig. En die tussenfilmpjes zijn natuurlijk helemaal master, zo kan alleen team ninja ze maken
Weet iemand trouwens hoe de worpen in doa:U gaan ? Ik heb de demo dus ik kan niet in een combo lijst kijken. ze gaan niet meer zo als bij doa3
Misschien dat je dat beter in de thread van DoA: U kan zetten? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1313263#post1313263
Ze zouden in een volgende Ninja Gaiden Hayate en Hayabusa samen moeten laten komen. Hayate is te gaaf en Hayabusa natuurlijk ook. Samen zijn ze echt overwinnelijk. Lijkt me prachtig als ze hun vriendschap verder uitdiepen. Of dat ze een game maken over Hayate, Hayabusa, Ayane en Kasumi waarin het hele verhaal om hun heen duidelijk wordt gemaakt en dat je aan de hand hiervan quests moet oplossen en veel lui af moet maken. Een soort spin-off van NG zoals DOAX een spin-off van DOA is. Ik moet kappen hiermee, want ik denk veel te veel aan deze games. Ik ben echt blij met Team Ninja voor de Xbox. Ninja Gaiden is naar mijn mening een van de beste games ooit.
Voor het geval het wèl duidelijk is hoe project Epsilon en Alpha Kasumi gemaakt zijn, (En hoe Kasumi & Hayate dan gevangen genomen zijn) laat dit verhaal dan maar zitten... Zou het niet cool zijn als Ryu, Hayate, Kasumi èn Ayane in hetzelfde spel zouden zitten in Ninja Gaiden 2? Natuurlijk is Ryu de held waarmee je het grootste gedeelte speelt, dat staat natuurlijk vast. Misschien dat het zijn missie wordt om nu i.p.v. wraak uit te oefenen om allemaal enge demonen etc. nu DoaTec even stevig onder handen gaat nemen samen. Zou wel leuk zijn.
Van mij mogen ze deze games kruisen en spin-offs maken zoveel ze willen want het wordt toch wel goed Die download pakjes van ninja gaiden zitten trouwens ook in doa:u