Ik wil in coagulation een scorpion tank en een wraith tegelijk, ik kan maar steeds 1 vehicle kiezen of random, en bij random krijgen beiden basses dezelfde tank.. dus daar heb ik ook niks aan.. Hilfe bitte..
Unrealist, heb al eerger gohst+wraith gezien, en eigen game mode aanmaken gedaan Kan je kiezen voor primary heavey vehicle wraith scorp of random.. maar niet beiden
je moet die scrp gewoon een paar x kapoet make en dan komt er een wrait maar eerst moet je m op random zette
Ik koos random, en heb precies 10 k achter elkaar 2 x wraith en 2 x scorp steeds gehad, ook toen ik 1tank steeds kapotschoot kwam er steeds hetzelfde terug. Maar schijnbaar veel ongeluk gehad. Nog is proberen, EN NOG IS
Bij Quick Optie Kies Je Heavy Vehicle, En Zet Je Die Op Random, Dan Kome Er Willekeurig Beide Tanks Voorbij
jah, volgens mij ook, wat dacht Halo 2 op LIVE eens aan een update met nieuwe vehicles in maps enzo voor matchmaking
Het kan wel in coagolation. Maar dan moet je gewoon random doen en geluk hebben dat er een scorpion staat en een wraith. Het gaat wel.
heavy dinges op random zetten, dan als je geluk hebt dan zijn het al 2 verschillende zo niet maak je er 1 van kapot w8 tot die respawnt en klaar
Het gaat! Weet het 100% zeker. Anders kijk ik nog wel eens in de halo guide. Mischien staat het daar ook in.
Als je voor Heavy Vihecels Random doet komen ze beide voorbij, maar als er één van de twee stuk gaat komt er een andere