ga dan maar effe door, dan kan je op very hard alles goud die Ferrari F355 halen en daar kan je het wel mee
Ja. Tip: ga op het plaatje van de auto's staan die je nog niet geselecteerd hebt, dan zie je namelijk wat je moet doen om ze te halen.
4wd kan je heel erg makkelijk door de bocht, ik noem het slipstream wat ik doe. ik glij de bocht door zodat mijn 4 wielen niet volledige grip hebben en de auto ietsie opzij glijd. dit kan je om een recht stuk dan nog doorzetten, de kudos zullen naar binnen vliegen.
Yes eindelijk heb ik weer wat auto`s erbij...de Feroce,TVR,Dodge Viper,Ferrari Modena en Spider gaat lekker zo en ik ben nu bij Invitational Season(laatste onderdeel in Kudos Challenge) Nou effe het spel uitspelen Mzzl Mota15
WOOHOO heb het spel net uitgespeeld. Moet alleen effe de bonus skins halen en de Ferarri F50 Laters Mota15
uitgespeeld..... Ik zit vast en ook nog redelijk in het begin... Heb op easy (met veel moeite) bij alle tracks zilver gehaald.. Bij medium heb ik overal Bronze behalve bij San Fransisco. Ik kom gewoon 2 seconden te kort.. :{ Elke keer haal ik net NIET die finishlijn. Iemand nog tips (vast wel), want dit is ernstig frustrerend..