Weet iemand of er toevallig ook spellen als Red Alert of Warcraft uitkomen op de Xbox ?? Zoja welke en waar kan ik hier previews van lezen?? Alvast bedankt
Waarom dat geziek altijd over de muis. Je kunt dit spellen gewoon net zo makkelijk zonder als met muis spelen. Het zelfde geldt voor FPS. Er werd altijd gezecht "die spellen kun je niet met joypad spelen". Maar nu speelt wel iedereen HALO en met joypad en niet met muis en toetsenbord dus lig niet te zeiken dat dta niet kan.
= RTS games Kweet er vrij weinig van dat dit soort games uitkomen voor Boxie, maar Commandos 2 heeft bewezen dat muis niet noodzakelijk is ... mzzl Munch and Abe
IK hoop niet dat deze games uitkomen,echt bagger games. ik hou helemaal niet van dit soort spellen. einde bericht!
je hoeft niet elk spel dat uitkomt te kopen hoor Mischien komt Age of Mythology naar de Xbox is immers van MS zelf.
Ik hoop dat dit soort spellen naar Xbox komen.... makkelijk met joystick te spelen en red alert vind ik het beste strategisch spel ooit. Commando's 2 heb ik al uitgespeeld op de pc ]:-