Maar daar worden je handen zo vettig van. Winegums zijn gewoon de beste en het lekkerst, en ze zijn niet zo vettig!
Meestal eet ik winegums ofzo, of drop. Want van chips of pringeles worden je handen zo vettig en zit je controller onder de stront en dat wil ik niet.
Mijn lievelings onder het xboxen zijn de mini zakjes chips bolognese die je bij edah kan kopen voor 86 cent! en het is BTW gewoon het edah merk maar wel heerlijk
ik eet niet onder gamen, aangezien ik van die spellen met veel gore speel (valt eigenlijk ook nog wel mee). dan heb je de kans dat je er alles weer uitgooid. btw: ik heb aan het snoepgoed dat bij bijvoorbeeld doa op het beeld verschijnt al wel genoeg.
Door de weeks meestal een groot glas ijskoude cola. En drop. En in het weekend een fles Heineke met paprika ribbel chips o ja, en 's ochtends een kom mona verwenjochyrt
ehmss.. ik eet meestal trekdrop onder t gamen of een banaan.. Maar eigenlijk eet ik nooit chips onder t gamen omdat ik de controller dan veel te glibberig vind en niet meer goed kan gamen..
Pas maar op ik heb gehoord dat als je 2 kilo perpernoten perdag eet 2 jaar lang dat je dan een verhoogde kans op ****** heb
jah weet ik maar 2 jaar lang red ik niet, ik kan alleen pepernoten rondom sinterklaas krijgen,, en als er geen pepernoten zijn eet ik speculaasjes alleen kruimel ik soms een beetje ........
Ik eet meestal van die droge crackertjes laatst zat ik suikerspin in een doosje te eten tijdens gamen dat was niet zo handig voor mijn controller
ik hou ook niet van dingen die vet zijn, of dingen die gaan plakken aan je controller. die droge crackertjes zijn ook prima
ik had vroeger nog een game gear kapot gemaakt door al dat snoep dat er tussen zat dus dat doe ik nooit meer
Mijn favoriete snoep onder het gamen is heel veel. Ik heb niet iets vast wat ik onder het gamen eet. Ik drink altijd Ice Tea dat drink ik wel altijd maar altijd wat anders te eten erbij.
stoor je je daar nou aan? de y en de u zitten naast elkaar typfoutje gebeurt iedereen wellis de een meer als de ander. ik heb weer iets nieuws: plakkies cake