All Points Bulletin

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 16 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Deze game is een soort GTA mmog.
    van een van de makers van GTA en oprichters van DMA (nu Rockstar North).
    release: 2007.
    Geruchten gaan over een Xbox 2 versie.

Gebaseerd op enkele grote steden, gangs tegen politie en met gebieden veroveren.

Laatst bewerkt: 17 feb 2005
  2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Typo uit de titel gehaald :)

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Een Massiv online GTA zou wel erg bruut zijn. En als Rockstar het niet doet.. De titel klikt overigens echt verkeerd.

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    All Points Bulletin... dat klinkt erg vaag, en et klinkt niet als een game... maja... als ik et zou lees, denk ik wel dat et wat kan worden...

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    dank je DW had gehoopt dat het met een kleine edit mogelijk was, dus niet, let op het is van een van de oude makers van GTA dus niet van rockstar, met zn bedrijfje RTW (Real Time Worlds)

Maar goed een mmog is een mmog en die kan de xbox wel gebruiken :)

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er wat over gelezen, en dit spreekt me toch heel erg aan. Heb tijdje multitheft gespeeld en dat beviel me best aardig :)

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    mmog?
    Dus geen rpg?

Lijkt me geweldig om een massive online spel te spelen waar het levelen van een character niet op de voorgrond staat, of liever, is weggelaten uit het spel. Gewoon lekker nutteloos spelen net als in de GTA series. In plaats van levelen zou je kunnen werken (quests voltooien) om geld te verdienen, betere wapens te kopen, om zo de speler alsnog lang online te houden. Moeilijk, niet onmogelijk.

Altijd al een online game willen spelen die op het heden gebasseerd is. Het is alleen nog zo lang wachten.

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    nope blijk baar niet, misschien veranderd het nog eens, ( heb typo uit eerste regel al verwijderd)
    tot zo ver is het gewoon een massive multiplayer online game.
    En niet role playing

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Stond dit niet in een Xbox Magazine?

10. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    All Points Bulletin klinkt nu niet bepaald als de titel van een game en al helemaal niet als een concurrent van Grand Theft Auto. Ik dacht eerst dat dit onderwerp over een soort van "scoor hier punten forum" ging. 8)

Overigens verwacht ik niet al te veel van deze game. Het schijnt erg moeilijk te zijn om te concurreren met Grand Theft Auto, gezien de standaard daar heel hoog mee is gezet. Kijk bijvoorbeeld naar True Crime & Driv3r. Need I say more... Bovendien is het volgens mij niet mogelijk om met één van de makers van Grand Theft Auto een zelfde soort topper neer te zetten die vergelijkbaar zal zijn met de Grand Theft Auto serie. Ook al is het concept leuk, All Points Bulletin zal denk ik eerder flop worden dan top.

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk niet dat het direct een gta kloon word,
    meer een mmog dat zich afspeelt in de huidige wereld met wapens en voertuigen.
    Net als gta. maar ja, het komt van iemand die vroeger meewerkte met de creatie van GTA toen het nog van DMA was

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    et kan oowk sow zijn, dat et gwoon een GTA word, net als bv True Crime, om maar is wat te noemen, maar dan van de zelfde hoogstaande kwaliteit als _O_ GTA _O_ zelf.
    dat lijkt me opzich wel redelijk logisch...

/Mod Hier gaan we verder -Goiz

Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina