Ik heb even op internet gezocht naar een geschikte VGA-box om mijn Xbox (PAL-versie) op mijn monitor te kunnen aansluiten...en kwam via via uit bij deze: de component/AV VGA-box ( www.goldenshop.com.hk/AI-trad/Misc_htm/m_comavvga.htm). Deze VGA-box kan dus component signalen ontvangen (nog beter dan RGB, dit signaal wordt ook gebruikt voor hdTV's). Maar kan de PAL-versie van de X-box ook component signalen uitzenden (zoals de Amerikaanse X-boxen) of heeft Microsoft die hardwarematig uitgeschakeld?
Voor zover ik weet is dat uit geschakeld, ik had ook een vga box ( x2vga) en die was alleen geschikt voor NTSC xboxen, maar je kan er wel mee op normale tv's mee, voor mij een miskoop dus Een maat heeft de mogelijk heid om zn xbox software matig op NTSC te zetten dus hij heeft em wel kunnen gebruiken, dus heeft hij em van mij over gekocht. Conclusie VGA monitoren kunnen alleen NTSC (us) xboxjes weer geven
Dit is niet juist... Ik bezit ook een x2vga converter emn deze werkt perfect. Zowel op mijn vga monitor als mijn beamer heb ik perfect beeld. Wat je moet doen is je box omschakelen op ntsc beeld . Er zijn diverse programma's waarmee je dat kan doe. En nee je krijgt geen hogere resolutie en dat soort dingen. De box gaat naar de hdtv resolutie 420P en de converter maakt er VGA van.
je kan je xbox niet omzetten naar NTSC (alleen met een modchip en daar praten we hier niet over), maar als je een NTSC Xbox hebt heb je idd het beste beeld
Hoezo praten we hier niet over. Ik lees nergens dat het een niet omgebouwde box betreft. Bovendien hoeft de box daar niet voor omgebouwd te zijn. Het enige wat je moet doen is toegang tot de box verkrijgen. En dat kan op vele manieren.
ja, die andere manier is een softmod, wat hier ook onder ombouwen valt. en voor de rest zijn er niet zoveel manieren.