Verslaving

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Smurf, 16 feb 2005.

1. Smurf

Smurf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 40 en xbox sinds 1 1/2 jaar, stond op een trap die doormidden brak en nu ligt mijn rechterarm voor weken in diggels.
    Sinds ik xbox liggen mijn andere hobbies eruit (schilderen,tekenen, muziek, lezen, films etc), nu ik weken niet kan xboxen baal ik echt, ik denk alleen maar aan halo 2 en splinter cell pandora tomorrow.
    Heeft iemand nog tips om met 1 arm te xboxen?

2. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    tja, ik neem aan dat je rechts ben en dan kan je natuurlijk niet veel beginnen. misschien zijn sommige racespellen nog me 1 arm te doen.....

3. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga een turn based rpg spelen. Bijvoorbeeld KOTOR 1 en 2 kun je met 1 arm spelen. Zodra een vijand op het scherm komt gaat het spel op pauze en kun je je moves kiezen. Het lopen kan ook met een pookje, al zul je wel last hebben van de camera die je nu niet zelf mee kunt sturen.
    Voor de meeste spellen heb je toch wel behendigheid en snelheid nodig, iets wat je met 1 arm niet voor elkaar krijgt.

4. xboxrox

xboxrox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een sleutelbeen luxatie gehad, oftewel mijn sleutelbeen was uit de kom geplopt omdat ik een beuk tegen mijn schouder had gekregen met sporten. Volgens de chirurg had ik het beter kunnen breken en had ik dus dan ook minder pijn gehad, want geloof me, het deed gigantisch pijn.

Maar affijn, na 2 dagen lijden op bed kon ik gewoon weer gamen. Je moet gewoon een paar kussens onder je elleboog leggen (kan ook als je een mitella hebt). Het doet nog steeds wel pijn maar die pijn vergeet je snel door het gamen _0/

Succes en probeer het maar gewoon, je moet er gewoon even aan wennen.

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Koop een stuurtje met pedalen en ga race games spelen...

6. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    lkkr bochten maken met een gebroken sleutelbeen :{

7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    osteoporose anyone??? :D:D:D ;)

maar de oplossing: commodore 64 of atari 2600 de goeie ouwe tijd met slechts 1 pookje en 2 knoppen :)

8. 4pk

4pk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het juist een goeie kans om af te kicken en weer een beetje aan je oude hobbies doen zoals lezen. Als je de hele tijd aan halo denkt kan je ook die halo boeken halen ofzo. dan kan je lezen en halo tegelijk. =)

9. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, pak je oude hobbies weer op..

10. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    als je pols gebroke is kun je xboxe hebk owk gedaan gewoon btje losjes vasthouwe kan zat ;)

11. combat evolved

combat evolved Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was het typen met 1 hand lastig? :{

12. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha vergeet je leven buiten de gamewereld niet he !!!!En beterschap!!!

Nog een paar jaar en dr zijn AX Groepen anonieme Xboxolisten !!!

13. xbox freak

xbox freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik nog nooit zo'n moelijke tijd doorgemaakt! Ik had toen ik 6 was een keer mijn vinger gebroken alleen toen was er nog geen X Box. Toen zat ik 6 weken in het gibs en als dat nu zou gebeuren zoe ik niet weten waar ik het zou moeten zoeken!! maat gelukkig is dat niet ter spraken:D Beterschap Smurf!

14. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon zoals al eerder genoemd een stuurtje met pedalen kopen en gewoon PGR2 doen ;)

15. Smurf

Smurf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de tips, ik krijg zeker weer zin in die goede oude kotor en heb weer eens een boek opgepakt (en al in gelezen ook)
    Toch blijft die xbox verslaving..................zucht.........ga het eens met een kussen onder mijn arm proberen.
    Maar positief bekijken, kan ik mooi nog van mijn zakgeld sparen met mooie titels voor de boeg (Brothers in Arms, Jade en SC Chaos Theory)
    Racen is btw geen optie, ik kan niet eens auto rijden.

16. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook vaak hetzelfde probleem, telkens als ik aan het gamen ben dan belt mijn vriendin, ben je bezig in een game en je hebt de punten nodig en je kunt niet op pauze zetten want je bent op live bezig belt mijn meid, ja dan moet je met een hand gamen en met de andere hand de telefoon vast houden. ik doe het zo: met rechts schiieten rondkijken en abxy enz en met mijn bovenlip lopen,(die beweeg je niet tijdens praten) en dan met mijn kin granaten gooien. (bij schietgames trouwens) dit gaat minder goed dan met 2 handen maar je kunt wel blijven gamen :p :D wel opletten dat je neit "red leader red leader whats your possition" tegen je meid gaat zitten schreeuwen

17. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou racespellen met een stuurtje kunnen doen.

18. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou de Halo 2: Limited Edition heb, en erg verslaaft bent aan Halo 2. Dan kan je die DVD die bij de Limited Edition zit toch 87 keer achter elkaar kijken. Of vraag of een goede maat van je ff bij je langskomt. Dan pak je je videocamera, en dan neem je op hoe hij speeld. En dat kan je dan ook 98 keer achter elkaar kijken. Heb je nog vanaales te doen. Of je neemt wat pilletjes waardoor je de pijn niet meer voelt. Maar je kan natuurlijk ook je eigen sluitelbeen eruit zagen. En dan niet je het vlees aan elkaar vast. Beetje morfine, en klaar. Meer advies heb ik neit voor je. Maaruh beterschap met dat armpie van je.

19. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ uhm kom jij ook us achter die xbox uit, volgens mij heb je ook al weken geen daglicht meer gezien 8)

20. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel je kamer gelucht? Zuurstofgebrek? 8)
    Nee hoor, ik was (eigenlijk ben) verslaafd aan spelletjes, nu is muziek erbij gekomen.
    Beterschap, vraag narcose aan. Ben je in een slaaptoestand, je arm geneest en je merkt niet dat de tijd verstrijkt. De gouden tip :+

Deel Deze Pagina