PES 4 mislukt

Discussie in 'Algemeen' gestart door jponline, 16 feb 2005.

1. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nou opheodrys, das nog eens aardig dat je me uitnodigd. ik zal eens kijken of ik langs kan komen.maar ik woon in friesland, dus is beetje lastig.

jullie zeggen allemaal dat het ff duurt voordat je het echt goed kunt.
    ik speel het spel nu 3 maanden, en ongeveer 2,5 maand op 3 sterren. me spel word duidelijk niet beter. terwijl jullie zeggen dat je het veel moet oefenen. maar als ik het al 2,5 maand op 3 sterren doe, hoe kan het dan dat ik niet beter word??ik win de meeste wedstrijden wel, heeel soms met 5-0 ofzo. maarja, ik was op 2 sterren begonnen, maar ging heel snel naar 3 sterren. dr zit gewoon geen vooruitgang in.daardoor heb ik denk ik die fouten in elke wedstrijd, en omdat ik niet vooruit ga, gaan die fouten ook niet over. :confused:
    iemand nog handige tips voor echte vooruitgang??alvast heel erg bedankt.

2. xbox freak

xbox freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk dat ieder doelpunt van Fifa op elkaar lijkt. Mastur Legea is wel anders als carriere bij Fifa. Bij PES 4 scoor je wel elke keer anders. Maar ik vind Fifa ook wat leuker gewoon omdat ik iedere Fifa heb die er is. Ik vind dat je ieder jaar wel een vooruitgang ziet in het spel. Ze zijden dat PES 4 beter werd als Fifa 2005. Ik had het beter verwacht. Je zag alleen maar screens uit de herhalingen, dat was jammer.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tja,

Ik kan je niet vertellen dat PES4 beter is dan Fifa 2005, dat is persoonlijk. Ik weet wel dat PES4 ook daadwerkelijk voelt als voetbal, en ook als zodanig speelt. Ik speel de serie nou zeker al 5 a 6 jaar en nog altijd zijn er veel vaak momenten waar ik met open mond sta te kijken wat er allemaal gebeurt op het veld. Ik kan van mezelf zeggen dat ik een redelijk tot zeer goede PES speler ben, zowel offline en online, en heb genoeg meegemaakt met het spel. Maar nog altijd maak ik wel eens goals (en soms krijg ik ze ook tegen natuurlijk haha) die zo bruut zijn dat ik me weleens afvraag of Konami zelf wel weet dat dat mogelijk is haha... Ook omdat de aanval die eraan vooraf ging, precies lukte tot op de milimeter nauwkeurig.... Echt, ik speelde laatst nog PES1 op de PS2 en zelfs daarvan kon ik nog genieten. Dit is voetbal zoals het bedoelt is..... Ja, het is verdomd moeilijk als je net begint met de serie. Zo moeilijk dat je je afvraagt waarom iedereen het spel nou zo geweldig vindt... Speel door en je zult het ervaren..... Toen ik PES speelde op de PS2 werd ik helemaal ziek van dat spel, wat een r.kspel vond ik het de eerste maanden... Maar ik bedacht me dat die honderduizend spelers niet voor niets dit spel zo geweldig vinden en speelde door en werd zowaar echt beter.... Dan ga je dingetjes proberen, verschillende taktieken en aanvallen gebruiken en niet veel later zit je op 6 sterren en speel je online tegen de beste die er zijn...

Oh ja, iedereen die op 3 sterren speelt??? Het verschil tussen 2 en 3 sterren is echt vele malen groter dan die tussen 3 en 4... Ik denk dat als je op 3 sterren makkelijk kunt winnen dat je dan rustig 4 sterren kunt overslaan en op 5 sterren kunt beginnen. Maar het spel echt leren doe je pas tegen menselijke tegenstanders. Al speel je het spel op 6 sterren met je voeten uit, als je nooit tegen menselijke tegenstanders speelt ga je gewoon op je lazer krijgen..... Game on....

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0

mooie zin _O_

ik heb dit spel niet, maar ben wel van plan em te kopen (ruilen hier) en hier kan ik goeie tips vandaan halen... *)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt hier wel allemaal tips vandaan halen, maar je zult het wel zelf uit moeten voeren. Wij zeggen wel, een lobje moet je doen met Linkertrigger en dan X...maar je moet óók het gevoel hebben om hem precies goed te raken zodat ie niet ver over gaat.
    Maar hier is het magische woord ook weer van toepassing: oefenen! :cool:

6. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Amen to that Cyrax, kocht altijd fifa omdat ik geen psx of ps2 heb, maar sinds ik pes4 op de xbox heeft is het dag en nacht pes4, dag shitty halo2 en al de andere shitty releases van de laatste 3 maanden

I`m hooked

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ook niet gek met een ranking van +/- 140? :cool:

8. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehehehe, Ach op een paar wedstrijden per dag zit ik zo, deze week valt het allemaal nog wel mee

je hebt de opzet van de competitie gezien, met meerdere divisies, prommotie/degradatie? niks voor jou....

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb tegen Han gezegd dat ik niet meer mee doe aan Toernooi 2. Ik maak Toernooi 1 nog af, en dan houd ik het qua toernooien voor dit moment even voor gezien. De verplichting om te spelen op een bepaald tijdstip lag me niet zo, vooral omdat ik het de laatste tijd nogal druk heb met school.
    Maar mischien als ik het wat rustiger krijg, dat ik me dan weer inschrijf! :)

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Een lobje doe je met de Rechtertrigger en dan X Riv!!! Dat weet je nou toch wel haha ;)

11. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Han heeft een ander toernooi, wij doen een echte competitie, maar snap je argument wel :)

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja die Super Liga, maar dan zit je ook weer met de verplichting om te spelen. Ik speel wel super veel, maar wil dat graag op zelf gekozen momenten doen! :)

13. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Super liga is de beta, maar komt ongeveer wel op hetzlefde neer

binnenkort maar weer is een game doen, tot zover dit offtopic geblaat :p

14. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Flikker toch op man, oefen maar een paar maandjes meer!
    Maar beledig pes niet op deze manier omdat je er gewoon geen hol van kan!

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nou, nou Ghost14?

Dit is niet echt een aardige reactie hoor..... Relax, adem diep in en uit en bedenk je dan nog even dat niet iedereen zo goddelijk is in PES4 als wij ;)

16. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe
    jah maar dan nog daar ga je tog geen topic over maken????
    En trouwens volgens moet je echt een handicap hebben als je na 3 maanden nog steeds geen fatsoenlijke bal kan paasen?
    Niks tegen gehandicapten hoor.

17. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het leuke aan PES 4 is dat je ook daadwerkelijk wat voetbal inzicht moet hebben. Je kan niet zoals bij Fifa met een man het hele veld over rennen en dan scoren. Je moet de ruimte zoeken, die benutten en zo uiteindelijk scoren. Met alleen maar naar de tegenstander rennen terwijl je R inhoudt werkt nou eenmaal niet. Beter is, dat doe ik dan ook, om tikjes te geven op de R-knop als je even vrij loopt. Als er dan een man komt kan je beter weer de controle over de bal krijgen en dan doorrennen ipv gewoon doorrennen zonder na te denken.
    Dan kom je niet ver..

Kopballen en vrijetrappen zijn wel aardig moeilijk, vooral omdat omdat ik niet echt weet welke richting je nou opkopt. Is Rechtsboven op je analoge stick ook echt naar rechtsboven in het veld koppen of is het rechts richting het doel in de bovenhoek koppen.

Verder had ik PES nog nooit gespeeld en ik was na 1 keer al hooked. Ook al kon ik er weinig van voelde ik wel dat die een goede voetbalgame was. Anders dan bij Fifa.

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Even de zintuigen prikkelen...

Gamers die Fifa 2005 beter dan Pro Evolution Soccer vinden, moeten zich laten opnemen en laten onderzoeken. Ze mogen zichzelf geen eens gamer noemen. Daarmee basta!!

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Er is maar 1 voetbalspel en dat is Pro Evo!!! Iedre keer als ik het spel leer ik weer nieuwe dingen. Het is zo'n compleet spel je kan alles tot in de puntjes verzorgen. Als ik pro evo speel is het net alsof ik zelf op het veld sta en mijn ding doe met de bal. De controle is zo geweldig!! En je teamgenoten denken echt mee en doen wat ik wil. Niet met fifa dat als je een aanval opzet je verdeging op z'n eigen 16 blijft staan!!!!

20. tencoatie

tencoatie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf fifa 2005 ik heb hem nu 3 maand na een week speelde ik al op wereldklass
    maar als ik jullie zo hoor moet je voor elke meter vechte dat lijkt mijwel wat want bij fifa is het wel makkelijk twe x tikken schijnbeweging maken en doelpunt en dat je bij pes4 een bal aan moetnemen met een knop das helemaal mooi bij fifa met analoog stick weg draaien een beetie te makkelijk had meer van fifa ver8 ik denk dat ik pes4 ga kopen en kijkn als ie beter is als fifa

Deel Deze Pagina