Wil ik ook die kabel bestellen, moet ik eerst m'n Xbox registreren. En ja hoor. Het registratie gedeelte van www.xbox.nl is net vandaag even niet goed beschikbaar. Mja, dan morgen maar even.
Voeding en kabel is wel een verschil hoor! @Graveheart: de site deed het 30 minuten geleden nog wel goed. Zou er misschien nu een stormloop zijn?
Voor alle zekerheid maar even een kabeltje besteld. Geen problemen met de bereikbaarheid van het registratiedeel op xbox.nl overigens.
ik heb twee weken geleden nog 17 uur nonstop gegamed maar nog geen problemen gehad. maar ik neem geen risico ik neem aan dat allus voor free is
Zoals het nieuwsbericht en de xbox site vermelden is 'allus' inderdaad voor free, service van Microsoft.
Heb 'm ook meteen even besteld. Had m'n xbox bij aanschaf al meteen geregistreerd, maar moest toch nog even m'n serienummer opzoeken op m'n Xbox. Keek meteen naar m'n fabricagedatum, 15-4-2002. Bijna 3 jaar oud dus!
huh? is zeker een grapje of wat? Als er wel èèn service is die ALTIJD klopt is het de Microsoft service wel. Weet je nog met het Reward pack (haddenook niet kunnen doen hè)
What The Fuck Is Een Voedingskabel ?! En kan ik nu nog gewoon normaal op mijn xbox net zoals van de week ??
en op de radio. MS moet en zal álle xbox-bezitters waarschuwen. Misschien komen de medewerkers morgen langs de deuren
Zucht, sommige lui moeten er echt weer wat achterzoeken he, wat zijn jullie toch achterdochtig! Profiteer er juist van! Alles wat gratis is moet je doen
Net het serienummer en de datum (21-2-2002) ingevuld op de site, maar volgens hun hoef ik geen vervangingskabel. Zal wel komen doordat die al een keer gerepareerd is door Microsoft. Misschien dat ze toen al iets vervangen hebben ofzo.
En waarom hoef jij dat niet te doen? :{ /edit: I know, die van jou is zeker ná 13 januari 2004 gemaakt.