Wat was je engste spelervaring ooit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door metzman, 20 jun 2003.

  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    DO NOT OFFEND PROJECT ZERO!!!



    wat ik wel eng/schrikkend vond in Project Zero2:

    Ik liep door een groot huis heen, af en toe wat spookjes: De klassieke tweelingen die je moet verslaan: eentje krijg je niet dood, de ander wel. Dood je de een dan gaat de ander ook dood.
    Nogal moeilijk waren ze...
    Dan klopt je hart echt zwaar hard:
    doe ik ff naar menu om health te pakken heb ik dus ff rust: ff voelen aan me borst en dan schrik je wel van hoe hard je hart kan gaan van alleen een game :)


    Ook leuk was:
    Toen ik dus verder liep na het verslaan van de tweelingen, kwam ik op gegeven moment midden in het huis zo'n tweeling tegen 'niet weer hé!!!' bleek het een pop te zijn :)
     
  2. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil 1 op de psx.
    Was de game die ik erbij kocht en ik was toen slecht een klein ventje:)
    Loop je daar door die gangen, springen die gefileerde rotweilers opeens door de ramen.
    Dat was het moment waarop ik het meest schrok....
     
  3. nietvorspiet

    nietvorspiet Fuck Armageddon

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger, toen Tomb Raider net uit was, speelde ik dat op de pc.
    Ik weet het nog goed, ik was 's avonds alleen thuis en rende met Lara door het moeras.
    Toen INEENS kwamen er tijgers aanrennen. In het spel was het donker...en ik hóórde ze wel en steeds luider maar zag ze niet.
    Het is al lang geleden maar het was toen als klein meisje zó scary! :eek:
    Ik heb dat spel daarna ook niet meer uitgespeeld..... :p

    Tomb Raider was dus een spel waar ik toen bang van werd.
    Waar ik niet bang van werd maar me wel heeeeel erg kon laten schrikken waren de monsters uit halo! :p
     
  4. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigelijk was PacMan ook wel eng... die happende beesten achter je aan. Het werkt gwoon op mn zenuwen als ze bij mij in de buurt kwamen. :+
     
  5. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry man, was niet de bedoeling. :eek:
    eerlijk gezegd heb ik project zero nog nooit gespeeld (al heb ik er wel goede dinegn over gehoord), maar dat was gewoon om het verhaal ff op te dikken .Wat humor in zo'n thread kan toch geen kwaad. tis overigens wel echt gebeurd, maar met een andere game.

    dus voor de mensen die zich offended voelen: Es tut mir leid!!
     
  6. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuses aanvaard, je had een mooie reactie op mijn verhaal van me half blinde xbox op de Green Mile, dat respecteer ik wel ;)

    humor mag idd wel, maar dan liever iets orgineels :cool:
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2005
  7. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    He metz, vertel es wat over PZ 2, is ie enger dan deel 1?
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    niet enger, maar wel gameplaywise beter.
    *ik verklaar wel nader, later ;)*
     
  9. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij resident evil 1 op de psx....Toen ik door zo´n kamertje liep, sprongen er ineens van die honden door het raam ik schrok me echt de tering.

    Ook bij tombraider toen er ineens van die wolven op me af kwamen.
     
  10. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens Resident Evil 2 was 't zelfs zó erg, dat ik de controller bij sommige stukken aan m'n maat overhandigde. En dat doe ik niet gauw!

    Daarnaast vond ik Silent Hill 2 ook doodeng. Jammer dat SH 2 maar niet afgeprijst raakt, verdomme.
     
  11. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die voorgevels van Lara Croft eigenlijk wel beangstigend. 8)
     
  12. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het trouwens gedeeltelijk niet eens met Zephyrus over Project Zero II ;) . Ik vind hem dus wel enger, omdat je dichter op de ghost moet komen om meer damage te kunnen doen en de schrikeffecten zijn beter denk ik, maar heb wel het gevoel dat alles wat meer scripted is in deel 2. Ik denk dat ze allebei hun charmes hebben en de gameplay is idd wel iets verbeterd, is wat duidelijker waar je heen moet e.d.. Maar ik heb wel moeite met de game in me eentje spelen, na 20 minuten ofzo neemt de angst wel bezit van je, ik denk dat ik er teveel in zit. En dan stop ik meestal met spelen. Het halen van een savepoint is al een overwinning eerste klas voor mij. Ik ben 22 en scared voor een game..waar gaat het heen met de wereld }:] .
     
  13. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    top 5:

    Resident evil 2: als zon beest op 4 poten door die confrontatie-spiegel heen duikt, je moet gewoon langs die spiegel lopen en eigenlijk wist ik t al een beetje wat er ging gebeuren en dan toch nog uiteindelijk schreeuwend je shotgun leeg schieten :D

    Silent hill: als je die klokkentoren in ben geweest op dat schoolplein en dat alle muren en vloeren dan gaas is geworden en dat je dat geram op die piano hoort

    Silent hill: dat intro filmpje met die muziek, dat gaf me echt vreselijke kippevel

    Resident evil 2: Als die handen door die muur heen komen zetten ( tussen die planken door in dat gangetje )

    Alien vs predator: Die verdomde schijt motion detector met dat zenuwslopende biepje AARGH
     
  14. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond 't engste stukje uit Resident Evil 2, wanneer je die hal binnenkomt, en je ziet iets bliksemsnel voor 't raam langsschieten (een licker). Dan heb je echt zoiets van "Wat was dát?!!".
     
  15. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    De nightmare mode in Project Zero 2 8) damn die is gewoon eng moeilijk!

    Oja en ook dat je een hand in een gat fotografeert en dat er ineens een lijk naar beneden tieft }:]
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    'T is maar wat je gewend bent... ;)
     
  17. Imhotep1337

    Imhotep1337 ownage 4 life

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk Doom 3 (a) en Alone in the Dark 1
     
  18. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Alone in the dark weet alleen niet welk deel maar in het spel bij het begin al ? Dat zon vaag monster naar binnen ging...kan ik echt heeel slecht herinneren. En resident evil kweet ook niet meer welke deel...O en prince of persia toen ik heeeeeeeel jong was (hadden we net pc met kleurenscherm) ik durfde niet door die happertjes heen als je dr in vast kwam werd je door midden gehakt en daar kon ik niet tegen hahaha hoewel ik tijd geleden ook bij splintercell pandora tommorow ging flippen in een donkerstuk bij de trein

    Nog ff dr bij typen tomb raider een had ook enge stukjes


    (kan nooit een kiezen he ;) )
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2005
  19. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn engste game moment was pas weer us
    had pas geleden silent hill: the room gekocht..
    nou mijn broertje eerst gespeeld, en die zei tegen me dat er op een deur "don't go out mark" staat(wat dus niet waar is) maar hij heet mark en hij wou me gewoon laten schrikken, dus ik begin het spel te spelen, en kijk op een gegeven moment op die deur, staat er DON'T GO OUT WALTER (wat dus mijn naam is) ik schrok me dus echt rot, en dacht hoe kan dat en wtf :confused:
    maarja blijkt dat gewoon in het spel zelf te zitten..
    was wel goeie grap van me broertje _O_
     
  20. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Das idd wel Freaky 8) . Vooral omdat Walter een niet echt veel voorkomende naam in Nederland is... Lijkt me wel cool als er horrorgame komt waar je eerst een profiel moet invullen en waarbij die gegevens gebruikt worden in het spel zodat het meer een persoonlijke scary game word. Net zoals het trucje bij MGS - The Twin Snakes op de cube dat Psycho Mantis op je memory cards gaat kijken en allerlei feiten opnoemt van je games en hoe je de game speelt e.d. Had je trouwens ook in de psx versie.
     

Deel Deze Pagina