Als het goed is wel, moet je effe bij je email kijken, daar krijg je soms de lokaties door van bepaalde kaarten door genoeg "intel". Ik heb eerst alle kaarten gepakt voordat ik de aas missie ging doen.
Als een aantal van jullie al zo ver zijn..en ik er vanuit ga je dat gewoon de 4 soorten kaarten moet hebben, kan ik er dan vanuit gaan dat de levensduur van het spel zo een 4 dagen is..of zijn hier andere gedachten over??
Tuurlijk niet, of je moet nog 'n spel kennen waarbij de beginmissies even makkelijk zijn als de missies is het eind (K)
Je hebt naast de kaarten die je moet arresteren ook nog "gewone" missies en challenges...geloof me de speelduur is langer dan het lijkt
@ ROBHIMSELF, ja jochie die ENE eurocent is dus 7.50 he,want dat is de korting die je bij de FRS krijgt,dus dan is ie bij de FRS 62.50 en bij de MM 54.99 dat scheelt nogal lijkt me _0/
Mercenaries is natuurlijk wel een heel ander soort spel dan GTA. Het heeft een aantal overeenkomsten zoals het stelen van voertuigen en de grote bewegingsvrijheid in een grote speelwereld, maar daar houden de vergelijkingen wel op. De term GTA beater vind ik dan ook niet gepast bij dit spel. Maar de kans is groot dat je Mercenaries leuk vindt als je van GTA houdt.
Het klinkt wel ruig allemaal moet ik zeggen. Hoe zit het met de grafische kwaliteit en de mate van "opgaan in de game" zoals ik dat bij GTA 3 en VC bijvoorbeeld (lees: dit is geen vergelijking) ook had?
Ik vind zelf (zoals ik al eerder in deze thread heb gezegd) de game grafish heel gepollijst, het is mooier dan GTA (weer een vergelijking, maarja), minder een "leeg" gevoel en een mooie niet overdone bloom filter. En daarbij zijn de animaties van de characters ingame goed, bijvoorbeeld de loop/ren animaties van de main characters. Bij GTA 3 (Damn, maak ik toch weer een vergelijking) vond ik dat ie een beetje als een kleuter rende, heel snel benenwerk en een beetje houterig. De animaties in Mercenaries zijn erg vloeiend en de snelheid van het rennen meer realistisch dan GTA (mag ik echt niet vergelijken?). Maar de effecten zoals explosies/instortende gebouwen zijn echt de eyecandy van de game. Vooral als je een zogenaamde "Bunker Buster" bom op een enorm gebouw dropped voor de eerste keer, zal je mond even open staan, geweldig werk van de makers en erg bevredigend . Voor een freeroaming action game ziet het er best wel goed uit. De gehele game is ook anti-aliased waardoor je dus geen kartels heb bij de randjes van 3d-objecten en alles dus een vloeiend geheel is. Over het opgaan in de game. Het spel kent geen talloze cutscenes die een verhaal vertellen, de game is meer non-lineair en dus bepaal je zelf welke leiders je eerst oppakt en welke missies je wel en niet doet. Er zijn wel korte coversaties met je Contact girl en natuurlijk de mission briefings bij de facties waarbij je zelf nog kan rondlopen of je kan op een stoel gaan zitten, je bent dus eigenlijk altijd aan het spelen op kleine cutscenes na zoals voor een ace missie en de cg nieuwsberichten filmpjes. Ook hoor je het nieuwsbericht op de radio's in sommige voertuigen van bijvoorbeeld een kaart die je net heb opgepakt. De sfeer in de game is wel geweldig, vooral door de muziek en goede voice-acting. Soms heb ik echt zo'n action adventure gevoel als in een gevecht ben met de Noord Koreanen of iemand red van een basis en word achtervolgd. Vooral momenten dat je bijvoorbeeld een leider in de boeien slaat en er inneens 3 helicopters aankomen vliegen en dat je echt zo'n "what the f*ck* gevoel krijgt en snel moet beslissen wat je doet, bijvoorbeeld zorgen dat een chopper een duikvlucht maakt en dan de chopper jatten en daarmee de anderen neerschieten. Je kan eigenlijk zeggen dat je je eigen ingame action cutscenes maakt en de filmische muziek maakt het helemaal af. Denk 1 van de weinige games zonder veel cutscenes en dialogen waar je alsnog helemaal in op kan gaan, je maakt je eigen avontuur.
Stanx Aanrader dus zo te lezen, kijken wanneer ik de gelegenheid heb ff naar de plaatselijke gamesboer te rennen
Mooi geschreven! Ik weet denk ik trouwens exact welke kaart je bedoelt met die drie helicopters, dat is die ene waar je via dat slingerweggetje bij twee turrets en 'n tank uit komt toch, voor zo'n afgesloten tunnelingang? Best pittig stukje zo zonder hulp van buitenaf
Bestelling gcshop Heb hier effe een threadje geopent over onze bestellingen. Krijgen we vast snel antwoord, dus effe in de gaten houden. Maar mensen, geduld he! Je hebt de game voor best wat euro'tjes minder . Diegene die wachten zullen beloond worden zeg ik altijd maar.
Klote ik heb ook nog steeds niks ontvangen en m'n status staat ook nog steeds op Betaald; In behandeling. Hier baal ik dus wel van, ik zal dat threadje van Metzman wel even in de gaten houden. :{
Ik heb ook niks ontvangen :{ dat wordt dus waarschijnlijk morgen (hoop ik) of volgende week dagje extra wachten is ook nie zo erg
Zullen we het hier vanaf nu houden op het spel zelf, en niet of je het wel of niet hebt ontvangen? Dat voegt namelijk weinig toe aan dit topic. Danku
Gisteren dus eindelijk kunnen spelen, nadat ik hem gistermiddag had gehaald bij Eplaza maar eerst nog gewoon moest werken. Mijn eerste indrukken zijn erg goed, het spel speelt lekker, veel vrijheid, het ziet er erg goed uit. Ik heb het helaas maar een half uurtje kunnen spelen, maar wat ik zag was veelbelovend... Dit weekend lekker veel spelen zodat ik meer een mening kan vormen over het spel..
hmm vind het spel eerlijk gezecht geen flikker aan, been there done that en die muziek is echt SLECHT
Ummm, denk je dat je jezelf ertoe kunt brengen om ook met onderbouwde argumenten te komen of lukt dat je niet? Vanzelfsprekend heb je recht op een eigen mening, maar ik ben erg benieuwd naar het waarom in het leven, en ook bij mijn medemens wil ik het waarom weten... Om een lang verhaal kort te maken: Waarom vindt u dit spel geen flikker aan?