ik weet niet of er al een topic over is, maarja. wat verwachten jullie van deze game??? ik denk dat hij echt vet cool word. ik hoop dat je ook lekker veel combo's en verschillende vechtsteilen hebt. wat denken jullie???
Ik hoop dat het geen uitmelkertje wordt... Maar ik vrees van wel. Tot nu toe is Chronicles of Riddick de enige echt goede game die gebaseerd is op een film.
Ik heb nog niets van deze game vernomen... Of is dit de MMORPG voor de PC? Dat is namelijk de enige Matrix game waar ik wat van afweet...
neej, dit is een ander spel die ook voor de xbox uitkomt. dan ken je met NEo spelen. kijk maar is op www.xboxworld.nl bij Nieuws.
Het is net wat Voldemort zegt, games van films zijn meestal gewoon slecht. En daarom heb ik bij deze game geen hoge verwachtingen. Hoewel een nieuwe matrix game wel welkom is natuurlijk
Als Shine geen deadline hoeft te halen kan het best wat worden. Sowieso moeten ze echt de layout van de controls opnieuw inrichten want in Enter The Matrix zogen ze als een stofzuiger :{ Ik kijk toch, als Matrix-film fan, wel uit naar de game en hoop dat ze er iets moois van maken. Ik ben zeer benieuwd naar de 1e screenshots
Nou er is pratisch nog geen ene fuck bekend over de game. Zo riepen ze ook bij het eerste deel en die was ook kut. Ik ben fan van het hele matrix universum maar ik koop de game alleen als hij echt goed is. Anders laat ik hem fijn liggen.
Ach, als ze er nu even de tijd voor nemen kan het best wat worden. de basis van enter the matrix was eigenlijk zo slecht nog niet. Een derde persoon shooter met wat bulit-time en wat knokken. Alleen jammer dat het zo slecht afgewerkt was.
Enter the matrix was niet verkeerd en heb hem nu zelf uitgespeeld. Maar deze game lijkt me redelijk cool. Er is jammergenoeg weinig bekend over deze game maar ik ben toch bekend. Eindelijk Neo. Dat was HET -Punt bij ETM. Dat je alleen als Niobi of Ghost kon. Jammer. Maar nu hebben ze het gelukkig veranderd.
ETM vond ik ook niet echt zo slecht. Deze game zal misschien wel een x bij mij komen als ie in de budgetbak ligt ofzo...
hoe kan dit spel nu leuk zijn, want neo kan vliegen, alles ontwijken (dus eigenlijk niet dood) en via de matrix ook nog eens alle wapens krijgen.......... dus hoe kan dit spel uitdagen/leuk worden....
ik vind het juist weer jammer dat je WEER als de onverslaanbare superheld moet spelen: Neo. geef mij maar één van de onbekende characters die ik zelf kam opbouwen enzo. een RPG. BTW: de titel klinkt zo groot. dat is het ook vaak. ze besteden te veel tijd aan de titel en te weinig aan het spel
Ik hoop eigenlijk wel een beetje het een goede game wordt. Ik heb na het lezen van de reviews niet langer dan een half uur ETM gespeeld, maar ik ben wel dik Matrix-fan. Als het vechten goed is uitgewerkt, de graphics een beetje relax zijn... lijkt me wel gaaf. Kan ik weer een keer in de sfeer komen. Alle drie de films ff achter elkaar kijken, goede game erbij... Ik ben zeker benieuwd naar de eerste screens.