[XBW Prijsvraag en lezerimpressies] Splinter Cell: Chaos Theory demo

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mike, 17 feb 2005.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd. Zou deze demo graag hebben.
     
  2. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    god ik kan gewoon niet w88! ik moet em hebben echt waar anders wordt ik gek enne michelfoort je bent pas een maandje lid dus niet gaan huilen dat je nog geen priojsvraag gewonnen hebt he je tijd komt nnog wel (en de mijne ook) heb denk ik niet veel kans om te winnen :mad: helaas
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    D'r zijn tegenwoordig veel prijsvragen maar ik heb nog nooit iets gewonnen. Het zou eigenlijk moeten dat mensen die vaker online zijn op het forum ofzo dat die meer kans krijgen. Er zijn ook gewoon gasten die 1 dag lid zijn ofzo en die winnen dan of mensen die je nooit op het forum ziet en alleen maar mee doen aan de prijsvragen. Dat vind ik wel jammer dat hun ook winnen.
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb het geprobeerd, mooi dat de vaste community extra gesteund wordt :p
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  5. Halo_Owner

    Halo_Owner Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    teer nou op ik vraag hem zelf wel me oom werkt bij ubi
     
  6. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik eindelijk is win:D
     
  7. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe natuurlijk weer mee! Ik post bijvoorbeeld niet veel bij de postgerechtigde fora's maar dat betekent niet dat ik nooit post...dus dan kan je toch ook nog wel winnen.
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben juist heel benieuwd naar de slagzinnen van iedereen. Ik denk zelf dat ik wel een leuke heb :) [met als inspiratiebron inentingen voor Peru :9 O-) ]. Noujah, ik denk dat ik niet win omdat ik tenslotte niet zo gek veel posts heb en omdat ik al ooit iets gewonnen heb. Maar het zou natuurlijk wel leuk zijn als het zou gebeuren *) You'll never know.
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jep, heb hem ook ingevuld. Nou mag ik mijn handjes samenknijpen en kan verder alleen maar afwachten. Leuke actie van XBW, echt heel geslaagd. Misschien is het een klein nadeel dat er een oogje wordt gehouden op het aantal posts dat je hebt. Er zullen er velen zijn die niet zo gek veel posts hebben, maar toch graag de demo willen hebben en er nog een leuk stukje over kunnen/willen schrijven (Like me) . Tja, dat is mijn enige puntje van kritiek hierop. Mogen de betreffende personen die winnen er veel plezier aan beleven. Ik, en vele anderen met mij, wacht met smart op het resultaat!
     
  10. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat juist om mensen die herkend worden door de community, zodat de mensen die de impressie vervolgens zullen lezen de schrijver ook zullen kennen.

    @Halo Owner, let een beetje op je taalgebruik, dank je wel.
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Das fijn voor je, dan heb je hier bij deze prijsvraag natuurlijk ook niks te zoeken! Dank voor de mededeling. DIe hadden we kunnen missen. :+
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @Mike:eek: oke. Dus mensen die hier vaak komen en inhoudelijk (meestal) goede posts neerzetten komen in aanmerking? (Mits ze de vragen etc. goed hebben natuurlijk)
     
  13. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Uiteraard. :)
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke dan, ik begrijp het goed. (Om de een of andere reden voel ik mij nu een beetje stom :9 )
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  15. Pivo NL

    Pivo NL New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    heb em tog al :) lol
    hijs wel vet mense!!!
     
  16. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb meegedaan, had net een geniale inval voor een slagzin. Althans, naar mijn eigen bescheiden mening :+
    En na mijn Timesplitters avontuur heb ik wel honger naar het spelen van meer games voor de releasedatum :cool: :9
     
  17. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    nouw ik wil de game spelen en er een leuk stukje over schrijven ik denk zelfs dat ik de review ga schrijven
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Weinig doordat de mensen met minder posts hier simpelweg minder komen. DUs áls je actief bent met een laag aantal posts, maak je gewoon evenveel kans als een ieder ander.

    Even je verhaal wat aangevuld SIC :)
     
  19. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    als zn oom nou wat voor xbw kon regelen vind ik t niet erg.. O-)
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook voor de duidelijkheid: Niemand hoeft een 'review' te schrijven, althans een review van de demo alleen, we willen geen review van het spel, die schrijven we vanzelf in zijner tijd, we willen jullie indrukken van de demo, goed of slecht weten en die in een artikel zetten voor de rest van de lezers. Leuke afwisseling van onze soms ingewikkelde en lange artikelen over spelen waar we al onze sunstantiele ervaring op los laten als reviewers zijnde! :+

    Gewoon in totaal 1 pagina, kort stukje over jezelf, daar onder een stukje over je indruk van deze demo.
     

Deel Deze Pagina