Wat is jou favoriete snoep tijdens het gamen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TotalSOLO, 28 okt 2004.

  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Kroketburgers van de Beckers uit de magnetron eet ik nu zo veel als ik kan, dus ook tijdens het gamen :D
     
  2. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik aan het gamen ben let ik eigelijk helemaal niet op wat ik eet. Als ik honger heb sprint ik naar de keuken en pak ik gauw wat en vervolgens weer achter de xbox. En onder het gamen werk ik het meestal zonder handen naar binnen. :cool: :p
     
  3. stumpertje_xbox

    stumpertje_xbox XBOX Addict

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik eet eigenlijk nooit onder het gamen......
    Veel te druk met spelen, soms kan ik het wel even opbrengen om een korte pauze
    in te lassen en dan is het meestal voor chips.
     
  4. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    eten tijdens game is eigenlijk wel noodzakelijk voor mij. dan strek ik mijn arm tenminste af en toe. dropjes zijn het handigst maar ik blijf erbij dat pepernoten het lekkerst zijn.
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ik ook, maar dan met chocolade-pepernoten. Het probleem is dat je dan seizoens-gebonden aan het gamen bent. Ik mis de sinterklaas-zoetigheid nu al weer :D
     
  6. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    jij ook al :9 ik vermaak me nu maar met drop.
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja drop van klene is wel lekker, maar Red-Band blijft natuurlijk de max! Original mix van Red-Band is geweldig! Moet je zeker proberen.
     
  8. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    veels te duur. ik eet veel dus ik ga altijd langs de aldi _O_ haha daar hebben ze ook lekkere troep.
     
  9. xbox freak

    xbox freak Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    \¯\/¯/ |¯|)¯) /¯/\¯\ \¯\/¯/
    /_/\_\ |_|)_) \_\/_/ /_/\_\
     
  10. xbox freak

    xbox freak Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom eet iedereen pepernoten onder het gamen?:p Waar kan je die nou door heel het jaar halen?
     
  11. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan niet dat is het vervelende. maar sinterklaas tijd is beste game tijd vind ik. meestal geen mooi weer om naar buiten te gaan lekker vreten en de kerstvakantie komt eran. ik hou er wel van.
     
  12. Fabulaus

    Fabulaus Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn X dan nog wel niet.
    Maar ben er nu al wel sterk van overtuigd dat appels en wine-gums fulltime op mijn kamer te vinden zijn. En niet te vergeten een groot glas ijskoud water, ranja of cola en s'avonds n pilsje..
     
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer iets nieuws. :cool: KABELSPEKKEN :9 die dingen zijn lekker!!
     
  14. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen id ?!?!?!?!?! Als ik xbox dan zit ik een trance loop ik naar beneden doe ik de koelkast open loop ik naar boven en dan heb ik geen id wat ik eet....dat verklaart ook die pot appelmoes in mn buik...
     
  15. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn moeder kan de worstebroodjes niet aanslepen ;)
    maar kwa snoep denk ik dat m&m s toch het meest voorkomt in mijn room :)
    en natuurlijk gaat dat gepaard met een glas limonade of bier ;)
    laatst ook lan bij mij thuis, schaal met stuk of 20 worstebroodjuhs, damn, ik was in de hemel d8 ik 8)
     
  16. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens gamen eet ik oowk niet egt. geen tijd voor:p, maar als ik wat eet is het meestal chips of lekkere koeken!:)
     
  17. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    bij LANs pizza en taart enzo...maar alleen in de pauze, eten bij controllers is uit den boze
    tijdens het gamen M&ms indien voorradig of chocopepernoten! Die zijn zo relaxed!
     
  18. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen maar kauwgom en winegums. Bij andere lekker chips enhun controlers vet maken.
     
  19. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik eet eigenlijkst nooit tijdens het gamen.. ik pauzeer dan altijd het spel ff.. top 3:
    1: popcorn: zout:D
    2: chips
    3: kauwgom lolly dat soort spul
     
  20. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Zak chips...Hoewel ik dan van die vettige kleffe vingers krijg waardoor de controller vettig en klef wordt en het irritant wordt om vast te houden waardoor ik weer mijn vinger tussendoor wil afvegen aan mijn dekbed en ik weer uit concentratie raak en daarna ook nog eens mijn bed moet verschonen (aangezien die helemaal oranje wordt) <-- Lichtelijk overdreven

    Maar gewone boterham/broodje gaat er ook wel in..Soms vergeet ik dat ik wat eten had en zie dan achteraf een door de kat half opgevreten broodje op de grond liggen
     

Deel Deze Pagina