Lotr

Discussie in 'Algemeen' gestart door -=[SkuLL]=-, 3 okt 2002.

1. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nogal fan van Lotr serie, maar weet iemand of de game ervan nou nog een beetje de moeite waard is/wordt? Volgens ign is het een beetje een bagger spel. Kan iemand me er misschien wat over vertellen?? :confused:

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze game is bedoeld voor de fans van het boek. zelf lijkt het me wel een leuk spel maar je kan maar 3 ventjes besturen en dat zijn nou net de ventjes die mij niet interesseren op de tovenaar na dan :p

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uhh ik heb het boek gelezen en het spel is gebaseerd op de film niet het boek.

Ik zou zeggen speel het eerst ergens eens op de pc (demo of vriend ofzo) dan weet je hoe leuk het spel is.

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Er komt 1 spel uit die gebaseerd is op het boek, en 1 spel gebaseerd op de film. Ik zie vooral uit naar die van het boek, maar denk toch dat ze bijde brak worden :'-(

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarschijnlijk wel ja. Als ze er nu eens een echte RPG van maken (FF, BoF, DQ) dan zou het nog wel eens wat kunnen worden.

Het spelltje op de SNES was nog best leuk destijds.

6. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Hier kun je meer info vinden over beide games. En hier over een van de games. Ik heb zo snel niet nagezocht welke :)

Edit/ Voor een filmpje van The Two Towers klik hier. Het is een PS2 versie maar aangezien het gewoon een poort wordt maakt dit niet super veel uit.

Ps. de server is mega traag, bij mijn kabel-verbinding loopt hij 8 kb p/s.....

Laatst bewerkt: 3 okt 2002
  7. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina