Zijn er nu mensen die hem al geimporteerd hebben? en wat vind je ervan. Ik moet nog wachten tot november, of wanneer is het juist? En wouter, waneer komt die hands-on preview? ik kijk nl enorm uit naar deze titel
hands-on preview komt niet. Heb hem daar neit goed en lang genoeg voor gespeeld. Wel hebben we al een normale preview staan. Wachten kan je altijd doen Ik zou iig eerst voor colin mcrae rally 3 gaan, en dan kijken wta je van sega gt vind zodra die uit is
ja ik heb hem al.[had hem geimporteerd]. niet normaal gaaf gewoon. allemaal merken van audi to lotus tot renault. grafisch mooi,maar niet super mooi[gewoon netjes] gameplay zit zeker wel goed en de sound is met me dd5.1 systeem prachtig! het tunen is ook wel grappig. eindcijfer vind ik een 8+
enne hoe zit het met de schade en craches van de auto,s eigenlijk wil je daar even wat meer over vertellen... want daar hoor/ zie ik niks van op internet...
Ik keek ook erg uit naar deze game, maar nadat bekend werd dat de parcours vry saai waren, en er ook te weinig parcours waren, denk ik dat ik toch nog maar ff wacht met het kopen van een race-spel.
Dat valt best mee. Het zijn een aantal tracks opgedeeld in meerdere stukken, dus elke keer rijd je een ander stuk van die baan (geloof ik)
in 1 woord super hij is grafisch mooi en wat een 5.1 geluid en hij speel ook nog eens super lekker eindelijk een goede racegame naast me RSC
Ik heb hem een tijdje geleden geimporteerd. Ik moet zeggen hij speelt lekker. Je hebt een ruime keus uit auto's en vooral in het begin is het hele gebeuren heel origineel. Ik had nog nooit zo'n racegame gespeeld dus was behoorlijk eanthousiast maar nu naar een tijdje is dat ook wel weer minder. Het is een grafisch goede game, licht enzo ziet er goed uit. Ik ben zelf gelijk begonnen met de Sega GT mode. Je moet met een krap budget een auto kiezen. Dus eerst een kwartier zoeken naar de perfectste auto die je kunt krijgen voor je geld enz. Heb zelf gekozen voor een Peugeot maar dat even buitwege Je rijdt een paar races en je wordt gemakkelijk eerste. Maar later wordt het een stuk moeilijk, gelukkig maar want ik dacht in het begin echt van, is dit het? Maar je rijdt een race of drie, en na elke race maak je een stel foto's die je in je garage kunt ophangen, allemaal heel leuk en aardig maar dat is natuurlijk niet echt waar het om gaat. Je kunt onderdelen kopen voor je auto's, waarmee je kunt kiezen tussen nieuw en tweedehands. Het verschil is trouwens duidelijk te merken! Maar je rijdt dus een race of drie en daarna ga je op voor je rijbewijs. Dat vond ik zeeeeer irritant. Heb er een keer of vijf-zes over gedaan om daar langs te komen. Je raakt maar een keer het gras aan ofzo en je bent eigenlijk al gezakt. Was het niet om de tijd die je dan mislukt anders wel voor de meter die aangeeft hoeveel fouten je maakt. Als je niet snel van het gras weg bent is je meter zo leeg. Dat vond ik dus een iets minder deel van het spel. Het was eigenlijk nét iets te moeilijk voor in het begin van het spel. Maar als je dat hebt gehaald wordt het eigenlijk alleen maar leuker. (je kunt niet verder mits je je rijbewijs hebt gehaald). Je rijdt dozijnen races en tuned ondertussen je auto lekker op. Dit is ook nodig, dus denk niet ik spaar gewoon eindeloos door en ik koop een droom-wagen. Nee dat kan niet, de tegenstander tuned voortdurend en krijgt steeds snellere auto's. Al met al vind ik het een goede game, maar niet zo iets van wow dit is gewoon een must-have voor iedereen. Zit je krap bij kas en heb je al een goede race game zoals PGR dan zou ik wachten op de andere toppers die er nog aankomen de komende maanden. Maar anderzijds het tunen van de auto's is geweldig en wil je je auto kennis nog een beetje opkrikken dan zit je bij Sega GT 2002 ook goed. Je leert voortdurend dingen over de geschiedenis van de auto's van bijv. 50 jaar geleden tot nu. Dat is wel een leuke extra van het spel.
Die geimporteerde versies, werken die ook met onze europese (nederlandse standaard) xboxen. Zo ja, waar heb je het besteld (want dan ga ik ook direct bestellen!!!) Groetjes
nee, heb je een ntsc-xbox voor nodig (bij import uit amerika, waar games (soms) vroeger uitkomen) e enkele rijke, gelukkige mensen hebben pal EN ntsc xbox. Kan ook illegaal, maar daar spreek ik me niet over uit en ben ik 1000% TEGEN!!!!
Het ziet er niet lelijk uit. Ik zelf vind het niet speciaal. Heb het nog niet echt goed gezien, want ben nog niet zo veel gecrasht Nee das onzin. Ik heb de game nog niet echt veel gespeelt. Ik heb de laatste tijd veel aan m'n hoofd en moet ook veel werken. Maar het ziet er zeker niet slecht uit en het is leuk dat je zelf je schade weer moet betalen. Allemaal gewoon heel werkelijk.
heb op boards gelezen dat iemand hem binnen 18 uur had uit gespeeld,schade is niet zichtbaar en ze zeggen dat de autos heel onrealistisch op de weg blijven plakken. de autos zijn zeer goed weer gegeven maar de suroundings zijn op sommige momenten net als een race game op de psx. voor de lief hebber is het wel een goede race game, maar het spel is voor mijn gevoel toch wat tegen gevallen voor wat ik heb gehoord en gezien. ik d8 eraan om hem te kopen maar ik doe het niet. er komen betere games uit.
Ik denk toch dat ik hem ga halen. Ik heb zowel positieve als negatieve verhalen gehoord/gelezen, maar ik vond Sega GT op de DC ook goed, dus ik vergelijk het daar maar even mee.