http://www.transworldgames.com/snow/?video staan 6 nieuwe filmpjes. deze game wordt echt vet de grapichs de muziek, de mogelijkheden. deze game verdient volgens mij een plekje tussen de toppers als splintercell,cmr3,blinx en UC, al is het maar op grafisch gebied
Deze game lijkt mij ook een topper. Al zijn het niet alleen de graphics, ook de gameplay en de multiplayer beloven goed te worden. 4 player splitscreen en een makkelijke gameplay waarmee je simpel kunt tricken. Voor nog tientallen super echt super screens verwijs ik je hier naar toe.
bij vier player zeg je? kan dat dan ook met zijn drieen? net zoals bij Halo? Tsunami? *nieuw record vragen in een reply*
Ja , deze ga ik ook zeker kopen(- >mijn boodschappenlijstje) Vette levels (beter dan SSX) meesterlijke graphics, veel modes, multiplayer en goddelijke muziek Ligt 8 november in de winkel toch. (Samen met Blinx...nog zo'n toppertje!
Potdomme, dat ziet er wel goed uit. Ik had een hele tijd geleden Supreme Snowboarding op de PC, maar sinds XP niet meer gespeeld. Begint toch te kriebelen als ik dit zie
Als ik me niet vergis kan dat ja! Ik weet het niet 100% zeker... Keb wel gezocht naar de multiplayer optie, maar dat is al weer een paar maanden geleden. Als ik het me goed herrinner kan dit inderdaad met 4 player tegelijk in tegenoverstelling van Amped die een bagger multiplayer functie heeft....
Voor de mensen met een PC, dit is van Housemarquee en die hebben ook Supreme Snowboarding gemaakt voor de PC. En dat is de beste snowboard game die ik tot nu toe gespeeld heb, dus deze titel belooft heel veel !