Weet iemand wanneer deze game uitkomt ? zit er met smart op te w88. en mocht je screens hebben mag je ze posten
Dat is volgens mij wel op te zoeken op deze site. Bij games misschien en dan naar de release datum kijken.
Hier staat dat de game reeds is verschenen. Lijkt mij niet te kloppen. Bij play.com staat hij voor 5 januari en op tothegame staat hij voor 28 januari. Dus het duurt nog wel ff.
duurt me allemaal veel te lang weet iemand trouwens wel wanneer Gran Turismo 4 voor de ps2 komt zit op me werk dus geen tijd om zelf te zoeken
waarschijnlijk nog later dan Midnight Club 3. GT4 staat momenteel gepland voor het eerste kwartaal 2005(janurie-maart 2005)
ik bedoelde ook voor screens en trailer. Releasedata kijk ik nooit bij xbw, ze zitten er (te) vaak naast.
wanneer komt dit spel nu eindelijk eens uit? kan dit spel de concurrentie straks aan? of nemen een GT4 en Forza teveel de aandacht?
ik denk niet dat dit spel veel concurrentie zal ondervinden van forza, het zijn 2 totaal verschillende spellen. Het lijkt mij dat je een duidelijke voorkeur zal hebben: Pimpen of realistisch tunen. Ik ga gewoon voor allebei, mijn bui bepaalt welke ik zal gaan spelen