Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ook we kunne nu gaan ?
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed, ik maak wel game. maxplayers: 3 friends reserved: 2 zodat iemand uit onze friendlist ook nog kan joinen

    edit:
    game is up, maar je bent er nog niet :) dus ik wacht geduldig

    je bent er wel en hebt nu invite, maar je bent nog niet in de game...
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2005
  3. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    wooooooow VET. ik heb nu alle pakjes 8)

    edit\\ In zo'n level zie je allemaal kasumi's in een buis zitten op sterkwater ofzo, what's the deal with that?
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2005
  4. MikeB

    MikeB Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of heeft iedereen lag bij de online Mode, en ook echt de hele tijd he.
     
  5. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het toch niet!
     
  6. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    nog nie online gespeeld, geen zin om tegen engelse te vechten :p
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kasumi is gekloond door Doatec (volgensmij moet je in de story mode met kasumi toch ook een keer tegen een kasumi-kloon vechten?)
     
  8. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaa da klopt van da vechten, ik dacht van wtf?. maar ik wis niet dat ze gekloond was
     
  9. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gisteren na lang DOAU spelen weer even DOA3 gedaan (ik had het spel al een jaar niet meer aangeraakt ofzo), toen pas realiseerde ik me hoe mooi het wel niet is geworden. De belichting en scherpte is echt bizar geworden. Alleen ik merkte ook dat ik bepaalde bewegingen uit DOA3 mis. Zoals met Zack, zo'n jumpkick die hij met z'n benen gespreid doet. Of was het gisteren voor mij te laat geworden?
     
  10. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt dat die move weg is (maar ik kan me ook vergissen),
    grahics zijn zeer goed geworden, zie je ook heel goed in die ene level waar het regent en af en toe bliksem komt
     
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    wow ik heb net de leukste 2 uurtjes op live ever gehad.
    DoAU is zoooo vet online!! :)

    Of niet Jelle? :p


    En deze keer had ik weinig tot geen last van lag :)
    ben ondertussen al ranking: B-
     
  12. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, bij deze hulde aan Zephyrus. Hij heeft bij deze on-line mijn kont hard geschopt, zèlfs met die ouwe rotopa. _O_

    Maar ik kom terug, dat beloof ik je. :9
     
  13. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    maar hoeveel characters zitten er nu eigenlijk in de game?
    in xbm staat dat het er 12 zijn maar heb gehoord dat hitomi unlockt kan worden het zelfde verhaal met de eindbaas..
    nog meer characters? of is dit het uiteindelijke aantal? (14 dus)
     
  14. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook nog bayman unlocken dus in totaal zijn het er 15
     
  15. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ze zijn heel simpel te krijgen: Gewoon met elk personage Storymode 1x rondspelen.
    Voor Hitomi moet je dan ook een savegame hebben van DOA3 of DOA EBV.
     
  16. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    er zitte wel raare foute in hoor.
    als ik met zephyrus wil vechte kan ik bij hem niet joine zelfs niet na 5 seconde na de invite want dan staat er : this gamesession is no longer avalible, en als we dan eindelijk in dezelfde room zitte dan valt zeph telkens weg als hij aan de beurt is.

    sommig personen kunnen elkaar niet horen zoals ik grote smurf en zphryus nie kan hore en zij mij ook nie.

    maar ik heb nog nooit zo'n verslaving gehad aan live ! ik heb er nu al meer dan 35 uur op zitte. _O_ en een ranking van B (nog 1 gevecht ofzo winne en dan B+ )
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wilde gisteren dan eindelijk ff online gaan, was m'n file corrupted! Ik kon 'm alleen maar wissen of een nieuwe starten. Vervolgens heb ik dus een nieuwe aangemaakt (en m'n oude maar gelaten voor wat het was). Daarnet ging ik weer ff kijken en deed m'n oude het weer wel en was de nieuwe corrupted. 8) Vaag...
     
  18. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha vind het wel triest dat het enige speciale aan de game nou niet goed is uitgewerkt. Ik hoor iedereen uit mijn friendlist zeiken dat het vet laggy is.

    Nietemin word ik toch wel heel erg nieuwsgierig. Probeer er even tweedehands aan te komen. Mocht iemand er genoeg van hebben PM me maar.

    Toen ik die NTSC revieuws las hadden ze het over vrijwel lagloos spelen. Beetje raar dat iedereen hier er last van heeft.
     
  19. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0

    Hmmm ok grafisch is het dus een stuk vooruit gegaan. En verder? Wat zijn, naast de xboxlive mogelijkheden, nog verdere aanpassingen in vergelijking met DOA 3?
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nee er is weinig lag, als je met mensen speelt die goeie verbinding hebben. dus als jij de hele tijd lag hebt, heb je een trage internet verbinding of hebje dikke pech dat je de hele tijd laggers tegenkomt.
    tegen nederlanders speel ik zonder enige lag.

    ohjah over save games:
    als je profile maakt wanneer je verbonden bent met Xbox Live dan is die profile alleen te gebruiken wanneer je verbonden bent met xbox live (dus niet als je het kabeltje uittrekt), dan zegtie dat het corrupt is.

    Hetzelfde bij andersom: als je profile aanmaakt wanneer je NIET aangesloten bent op Xbox live (kabeltje eruit) kan je die profile NIET gebruiken wanneer je wél bent aangesloten (kabeltje erin).


    Swordman, ik denk dat het allemaal aan jou ligt, want met andere friends heb ik nooit zulke problemen (dus ook niet bij DOAU)
     

Deel Deze Pagina