De controller had ik al liggen, had dus alleen nog maar een XBox zelf nodig. Ik had em al bij de Bart Smit besteld maar die wist niet zeker of ze er genoeg hadden dus heb ik em vandaag definitief besteld bij Dynabyte. Hier mijn bestelling: 1x XBox + Controller 1x DvD Kit 1x Halo 1x Project Gotham Racing 1x Dead or Alive 3 Samen voor de prijs van € 717,80 Duur maar dan ben ik wel ff zoet
huh dat klopt niet xbox 479 controller 40 dvdkit 40 spellen 69 x 3 mja zo ongeveer, ik kwam op 779 € uit, iets in die richting ow dat is zeker dan met die controller niet meer meegerekent
ik ook is wel zwaar klote ik moet ook nog een goeie tv want op deze zit geen scart]:- maar daar wacht ik ff mee koop ik eerst wel zo'n rf ding ofzo tot ik weer geld heb
En ik kreeg 10% korting op de games Die gast die me hielp was wel superrrrr dom zeg. Het gesprek ging zo: Jedi: Zeg ik wil graag een xbox bestellen, kan dat hier? Verkoper: Tuurlijk, 1 moment (pakt een velletje). Wat zijn de opties die meneer erbij wilt? Jedi: Een DvD kit en 3 games. Verkoper: (druk schrijvend) En wilt u ook de video verhogen van 8mb naar een 16mb videokaart? Jedi: .... Jedi: ..... Jedi: (ik was nu pas uit mijn verbasing) euuh, heb ik iets gemist Verkoper: Ja voor € 479 krijg je alleen maar een kale computer, ik zal anders wel ff de TD ( Technische dienst) bellen. Verkoper: (na 10 min w8en) Eeh, je hebt gelijk. Het is gewoon een soort playstation. (DUH!!! Dumbass]:- ) Jedi: Kan ik dan nu mn bestelling doen?? Verkoper: Tuurlijk!!! En het end is bekend ik kon alles verder bestellen incl. Games. Greetz
Nah, das zeker een suf verhaal. Enneh.....gefeliciteerd! Bij Bart Smit konden ze het al niet meer garanderen dat je hem kon krijgen? Goeie shit!
Oja, 14 mrt. xdoos halo xtra controller 15 mrt. battlefield 1942 16 mrt. odd munch 17 mrt. (zondag) 18 mrt. shrek voor vrouw+kids (yeah right) 19 mrt. buffy 22 mrt. max payne en obi wan kneus nog erregens Data kan nog iets gaan afwijken
hoekrijg je een creditcard? ik wil bij dvdboxoffice dingen bestellen maar xenior er niet ermee lastig vallen toch handig zo'n kaart vooral voor ebay....
ehm ja je kan Visa doen.. maar de PostBank schijnt ook credit cards te verschaffen.. als je als n postbank rekening hebt is dat missschien het handigst
hoe dan? want ik kan evt een ecard aanvragen maar aangiezien ja dan best veel moet verdienen (naja niet veel) maar ik verdien niet genoeg, uhm niks eigenlijk op t moment whahahhaha)
Whahahha, daarom kan de data nog iets veranderen! Maarre, Buffy is het spel waar de meeste onduidelijkheden over bestaan volgens mij. Qua datum dan. Ik ziet het wel.