UC singleplayer

Discussie in 'Algemeen' gestart door houtbakker, 4 okt 2002.

1. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort veel overt uc on-line en de specificaties etc. Je leest heel weinig over het singleplayer gedaalte, deathmatch. weet iemand hier iets over?

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je creƫert een karakter, start met de qualificatie rondes. Eenmaal gehaald ga je naar de League, daar speel je ongeveer 6 wedstrijden per game mode, daarna heb je 2 wedstrijden, en na de 2e heb je het singleplayer gedeelte uitgespeeld.

Althans zo is het bij UT2003, ik had het binnen 1 dag uit. Je hebt dan wel de beschikking over een paar nieuwe coole popjes (3 in totaal, wow)

3. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar je moet het ook niet op Novice spelen :p

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt me logische dat die er is anders zou het spel pas in Maart 2003 komen tezamen met XBox-live.

Het heeft trouwens ook eeen 2p-4p CO-OP mode maar online is het spel gewoon een stuk beter.

5. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    Een spel als dit koop ik ook niet voor de single-player, maar wel erg zonde dat we met Xbox Live nog tot maart moeten wachten, dat lijkt me echt vet. Wel moet ik zeggen dat ik meer uitkijk naar Brute Force dan naar dit spel. BF heeft natuurlijk wel een vette campaign. :D Weet iemand of er bij BF nu ook een Live optie komt?:confused:

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    BF = delayed vanwegen het toevoegen van xbox live feautures .... Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb besloten om alleen xbox live spellen te kopen op enkele uitzonderingen na (kotor)

7. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    UC's singleplayer is echt veel te kort, binnen 1 en een half uur had ik het uitgespeeld, ik heb spel dan ook gekocht omdat ik xbox-live aanschaf anders had ik hem waarschijnlijk niet gekocht.

8. masterape

masterape Guest

Tjongejonge helemaal tot maart wachten. Het is al over 3/4 weken. YEAH PARTY PEOPLE!8)

9. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Single player heb je in een ruim uurtje uit,en dan ist natuurlijker leuker om het nog is opnieuw te doen in een andere moeilijkheidsniveau,maar groot nee,spel is dan ook altijd wel meer MP geweest

beetje off topic:mijn review van UC die ik hier ahd gepost,die sotnd op pagina 4/5 denk ik,en nu is ie weg,is er nog een manier hoe ik die kan terugkrijgen?

10. shootergod

shootergod Guest

UC moet je kopen voor XBL, de SP en de bots zijn niet leuk :mad:

Deel Deze Pagina