Dbz

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ice-D, 3 okt 2002.

1. Ice-D

Ice-D Beautifull Struggle

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of er een dbz spel voor de xbox uitkomt en waar je er dan meer info of plaatjes van kan krijgen en wanneer het uitkomt???????????????????????
    BVD

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    er komt er wel 1 voor de ps2 en voor de gamecube als het goed is ook maar voor de Xbox weet ik het niet :mad: zou wel leuk zijn!!!

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Komt ook zeker minstens 1 voor de Xbox, kzal zometeen ff wat info erbij editen

Kben tegelijk voetballe op de computer aan het zien dus tijd zat...

=Edit=

Het wordt een fighting role playing game :confused: die in 2003 zal worden released en online play zal bevatten, zo meldt een een nederlandse website :D, hopelijk wordt het niet zoiets als Mortal Kombat Sub Zero want dat was echt niks maar ja, das een ander verhaal.

Quote:

Infogrames is planning to release Dragonball Z game titles for GameBoy Advance, GameCube, PlayStation 2 and XBox. The GameBoy Advance version will be released first in May, it will be a fighting RPG game. The PlayStation 2 version of Dragonball Z is scheduled for release this fall, which will be an action adventure RPG with over 30 characters from the cartoon series. A GameCube version of Dragonball Z is planned for a 2003 release, which will be similar to the PS2 version, and it will be linkable with the GBA version of the game. Lastly, both XBox and PC will receive an online version of Dragonball Z in 2003.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm dan hoop ik wl dat wanneer het spel uit komt dat het ook synchroon is met de serie. Niet zoals bij de GBA dat er nu een spel uit komt dat je tot Frieza speelt en dan is het afgelopen een beteje triest en ook niet erg leuk. Ze moeten de spellen langer maken.

En ook niet van die trieste vechtspelletjes.

5. DennisBijl

DennisBijl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De informatie hieronder heb ik van InsideGamer.nl vandaan gehaald.Er staat wel bij dat het een PS2-exclusief spel zal worden maar ik hoop dat dat niet zo is want dit lijkt mij een leuk spel

Infogrames komt dit jaar nog met een exclusieve Dragon Ball Z game. DBZ fans moeten dus zeker even verder lezen.

Dragon Ball Z fans en vechtgame fanaten kunnen binnenkort de wereld van Dragon Ball Z binnentreden met een snelle vechtgame van Infogrames. De naam van de game is Dragon Ball Z: Budokai en zal exclusief voor de PlayStation 2 verschijnen.

Dragon Ball Z: Budokai biedt de speler een zeer snelle vechtgame waarin je enkele favoriete momenten uit de anime serie kan naspelen met jouw favoriete Dragon Ball Z personage. De game bevat de Saiyan Saga tot de Cell Games Saga. Verder kent de game een aantal speelmodi waaronder een Story mode, Dual Mode, World Match en Tournament Mode. De game bevat verder 23 verschillende DBZ helden en 29 verschillende levels. Elk DBZ personage heeft weer de beschikking over 60 verschillende speciale bewegingen.

Dragon Ball Z: Budokai zal vanaf 28 november exclusief voor de PlayStation 2 verschijnen. Of de game net zo spannend als de anime serie is zullen we dan zien.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zal wel weer zon Final Bout bout spel worden.

7. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    Haha: bout-spel, dat zeker!8) Ik kan me er niet mee bezig houden of zo'n flauw jappen-spelletje op de xbox komt of niet. Als er toch 1 komt is het vast een poort, daar zitten de echte xboxers toch niet op te wachten. Als je van dit soort flauwe spelletje houdt dan raad ik je aan om er een ps2 of een GC erbij te kopen.}:]

8. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    die game moet op de Xbox uitkomen want DragonballZ ownz!}:]
    en Vegeta is master, zeker wel

9. Xbox rullez

Xbox rullez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt ik ook8)

10. DennisBijl

DennisBijl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    check this out www.planetquake.com/bidforpower/
    deze site gaat over een vechtspel die gebaseerd is op DBZ.
    Het betreft een downloadable game die alleen voor de PC is en jammer genoeg niet voor de console's.
    Maar toch lijkt dit spel mij wel de moeite waard om iig een keer te proberen.Het is dat de pc waarop ik nu werk niet mijn pc is anders had ik het spel wel zelf gedownload en had ik nu een indicatie kunnen geven over het spel.
    Als de DBZ spellen gaan zijn zoals dit spel dan kan het best wel eens een cool vechtspelletje worden.De plaatjes zien er iig wel cool uit.

11. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Bid For Power is een mod voor Quake...
    Kan je als die mannekes van DBZ spelen ofzo.. Nooit gedaan.
    Maar je hebt Quake 3 als het goed is nodig. :9

12. DennisBijl

DennisBijl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zie je het verkeerd.Het is idd een spel die gebruik maakt van de Quake 3 Engine.Maar dit spel staat los van Quake.
    De gevechten zijn net als DBZ met een powerlevel en je gebruikt Ki om te vliegen,energybeams af te vuren etc.
    Je powerlevel wordt ook groter tot je op gegeven ogenblik transformeerd.
    Als je een energybeam afvuurt en je tegenstander doet hetzelfde dan krijg je een powergevecht.Net als tussen Gohan en Cell aan het einde van de Cell-Games Saga.
    overigens staat de Quake 3 Engine ook bij het lijstje van downloadable files.
    Oh ja je kan helaas niet met de karakters uit dbz spelen.
    Ze waren twee jaar bezig met dit spel totdat ze van infogrames en funimation een bericht kregen of ze daar mee wilde ophouden.
    Jammer maar helaas.
    Ik raad je toch aan om even die site te bezoeken.

13. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gaat een tjekje geven...
    Hoop dat je gelijk hebt... :9

14. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    wahah BFP. Ik speel dat spel al 2 jaar.
    Is suppeeeeeerrrrrr dik.
    Vooral omdat je kan vliegen, want dan is het lekker ruimtelijk.

15. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Alsjeblieft Xbox gamer, stel je vraag...

16. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Lol :9

Dammit.. BFP gaat slow met downloaden. :'-(

17. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n spelletje lijkt me best lache, ik heb wel een snes-emulator met zo'n vaag dbz beat em upje, maar de poppetjes gaan niet verder dan de eerste cell, dus stopt bij de perfect cell saga:mad:

18. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

Is er al een site of info over Dragonball Z the game op de xbox?Van dragonball Z komt er ook een echte film met echten mensen etc. is daar al iets meer van bekendt ik weet alleen dat ie ergens in 2003 komt ik weet niet eens welk filmbedrijf hem gaat maken
    :confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2002
  19. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    Release Date: Unknown; there have been estimates (from FUNimation) that it could be filmed soon enough for a fall, 2003 or summer, 2004 release.

Distributor: 20th Century Fox

Title Note: (7/25/02) Although the TV show is now called Dragon Ball Z, the original TV series, back in 1986, was called DragonBall, so that's the title of this movie.

Production Company: Fox 2000 (Fight Club), Shueisha

Cast: None announced yet.

Director: Not hired yet.

Screenwriter: Not hired yet.

Based upon: This will be a live-action theatrical feature film adaptation of a 1984 "manga" graphic novel by Akira Toriyama which has also inspired video games, direct-to-video movies, and an animated TV series (airing in the U.S. on the Cartoon Network; as their #1 show) that spans over 250 episodes, as the central character of Goku grows up, gets married, settles down, and has some kids. In 2001, DragonBall Z was one of the most searched keywords online, ranking #1 at Lycos, and #4 at Yahoo! (although it didn't even make Google's top 20). Fox hopes this will be a franchise, possibly including several films (unless the first one bombs, or they make two films back-to-back, and the first one bombs, leaving the second in a precarious box office situation).

4/12/02 - A fan of the site wrote in to inform me that DragonBall is itself loosely based upon a classic Chinese legend called Journey to the West (you can find out more in this essay).

Premise: This is "an epic story between good and evil, centering on the character Goku and a handful of friends who battle for the Earth against the deadly forces of the Saiyans, who are sweeping across the universe, leaving a path of destruction. Goku and friends' best chance of survival rests with the Namekian DragonBalls, which provide them the power to summon a mighty dragon." (quoted from The Hollywood Reporter, 3/12/02)

Filming: There is currently no production start date, but if they're hoping for a 2003/2004 release, the latest they could start would probably be early 2003 (for 200:cool: or late 2003 (to make the summer of 2004), considering that this will be a big special effects-type epic. If Fox decides to make more than one movie (since they hope it to be a franchise anyway), there's a possibility they could shoot two movies back-to-back to save production costs (ala LOTR).

Genre: Action, Based on a Book, Eye Candy, Science Fiction

Official TV Show Site: DragonBallZ.com (this will be the official focal point for news about the project in the time leading up to production)

Status: In Development

nou mensen dit moet wel genoeg informatie zijn toch???.... by the way ik heb het van UpcominMovies.com oftwel Movies.Yahoo.com

20. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    aha...zie je hoe handig het is als je 2 consoles hebt :D ...
    dat spel lijkt me best cool...
    Hopelijk ziet Tien er cool uit.............

Deel Deze Pagina