Ik heb een advanced scart cable besteld(als ik het goed schrijf), wie heeft deze ook en worden graphics er echt duidelijk scherper door?
JA... slotje mag hier wel op er zijn hier al zovel threads over... je zal wel nieuw zijn... rechstboven is een knop met zoeken klik daarop....
Je mag wel nieuw zijn, ja met xbox wel, hievoor had ik een ps2, daarvoor een dreamcast, toen een ps1, daarvoior een snes, een c64, game nu 15 jaar, dus nieuw, ach dat valt wel mee, werk sinds kort in een gameshop, ben alleen niet bekend met een advanced cable>
Let niet op mannetjes als Jermain die je niet willen helpen. De Advanced Scart kabel is een RGB kabel en geeft dus een beter beeld. Tevens zit er een digital out (voor geluid) op die je dus kan verbinden met je DD5.1 decoder.
die wouter is echt stoer(not ), jermaine heeft gewoon gelijk is tig topics over gestart zou jij juist een voorstander moeten zijn als "mod" advanced scart hoort beter beeld te geven of je het zie is maar de vraag echter op een grotere beeld is het wel merkbaar dus de vraag is game je op een breedbeeld/grootbeeld of een kleine tv