Wie heeft deze geweldige RPG ook? ik ben er echt helemaal verslaafd aan ... alleen 1ding snap ik niet, ik zat egt helemaa lvast en keek dus op een walktrough en daar stond dat ik op het punt waar ik ben al een tijdje in cd 2 moet zijn, alleen ik speel nog steeds op cd1 en cd2 heb ik nog geen 1x aangeraakt ( ik zit bij de earth tempel ). Hier nog wat pics.
Geweldig spel. 1 van de betere RPG's die ik afgelopen jaren gespeeld heb. Heb hem 1 x uitgespeeld maar zal zeker nog wel meer worden. Op het moment ben ik bezig met KotOR 2 maar zodra ik weer tijd heb ga ik weer beginnen aan Tales of Symphonia
Maar wanneer begint volgens jou cd2 dan... ik zit na 40 uur ong nog steeds in cd1 terwijl ik overal heel vlot door heen ga
Hier heb ik veel goede dingen over gehoord en ga hem ook zeker kopen maar nu nog ff niet.Heb net Metroid Prime 2
Als je alle summon spirtis hebt gehad (jij moet denk ik nog shadow en light) begin je met de 2de disc. Verders vond ik het wel een leuke RPG, soms een beetje te langdradig
woooot, maarja volgens mij bne ik ook al een beetje hoog lvl voor dit gedeelte va nhet spel, geen een eindbaas is moeilijk meer, nu al lvl 45...
Ik heb TOS gekocht en is best stoer. Grafisch is dit spel niet goed, maar de gameplay maakt veel goed. Offtopic, het is wel jammer by the way dat je een GC niet goed op een beamer kunt aansluiten. Op de europese GC zit zelfs geen Svideo mogelijkheden . Anyway ik speel nu WOW dus TOS moet even wachten.
Ziet er goed uit. Ik heb zelf geen Cube meer, maar toch begint het al weer iets te jeuken. Deze game, samen met RE4, MP2 en PM2 lijkt me eigenlijk wel de moeite waard er weer 1 te kopen.
Vooral gaaf dat je ook multiplayer hebt, nu lekker aan het comboen samen met ee nvriend, hoogste nu is 59
Hmmms, heb nu 500.000geld ... en het gemiddelde wapentje kost nu 4.000.... nog ff door trainen, al mijn charrs zijn nu lvl 53 thnx to Loser dragon ( zo noem ik hem maar) elk gevecht ongeveer 29 seconde en 1100exp en 10000geld ... gaat lekker zo, alleen die combo van 66valt niet egt bij hem te halen, elke keer als ik bij de 58/59 ben is hij al dood.
Maarre is cd2 dan zo kort? ... want ik zit nu denk egt bijna aan het eind van cd1, en heb luin al weer opgebouwd, nu alleen f aan het trainen voor ieder zijn wapens... 36k per stuk, en vet ik heb nu een waaier in mijn handen, ener is nog een bezem een speelgoedzwaardje etc .... helemaa lde bom (y).. .weet iemaand in sylverant nog een plek om snel geld te verdienen een beetje veel
aardig spelletje maar een voor mij een beetje ondergesneeuwd door andere toppers. zit nu op 30 uur ofzo.