Ik vind dat je dan een vergelijkend advies moet geven en niet alleen maar ps2 moet zeggen omdat ie meer spellen heb.. en waar ik vorige keer bijstond was niet advies geven dat was afkraken.. Als ze een klant advies geven zeggen dat ps2 meer spellen heb etc etc dat de Xbox alleen een betere console is en die klant kiest voor de ps prima, zijn keuze.. Maar als er gezegd word dat de xbox, slecht verkoopt, geen goede spellen heb en dat die er binnen afzienbare tijd ook niet komen vind ik dat afkraken en ben je fout bezig.
Door dat soort uitlatingen vind ik het niet gek dat de xbox bij hun slecht verkoopt..
anyway.. dit kan op deze manier een hele lange ja/nee thread worden
en eerlijk gezegd voel ik daar weinig voor.. buiten dat het is ook nog off-topic.. het enige wat ik wou zeggen is dat mensen goed op de prijzen moeten gaan letten want er lijkt geen constante factor in te zitten, een winkel plakt dus elke willekeurige prijs erop die die maar wil.. misschien moeten we maar een soort sticky of zo maken met prijsvergelijkingen.. weet niet of 1 van de Mods daar wat voor voelt?
Laatst bewerkt: 4 okt 2002