1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grootste miskoop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door martez, 24 sep 2003.

  1. jpeetje

    jpeetje XgamerX

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Blinx:The Time Sweeper........
    Leek me zo gaaf, maar ik voelde me net zo'n klein kind.
    Had tijdens het kopen van het spel niet gezien dat het voor 3+ was.
    3x gespeeld en nu ligt ie met een dikke laag stof erop in de kast.
     
  2. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm moeilijk moeilijk: maar goed
    1. Rainbow six 3 (had er toch wat anders van verwacht(heb et ook meteen weggelegd misschien als ik het nu ga spelen word het wel heel anders))
    2. Splinter Cell pandora tomorrow (denk dat het meeste te maken heeft gehad met de hyper eromheen, dan ga je er veel te veel van verwachten(en misschien is sluipen wel niet mijn ding ookal vond ik metal gear solid op pc best leuk!)
    3. eh..... Ghost recon island thunder (echt bagger)
    TOch wel games die hele hoge scores haalde. Maar toch niet echt mijn games...
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  3. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell 2 een miskoop? Dat vind ik op z'n minst frapant, gezien er echt genoeg te beleven valt met deze game. Als je niet smult van de heerlijke graphics, dan doe je dat wel van de eindeloze gameplay-mogelijkheden, die in elk opzicht verbetert zijn van z'n voorganger. Ik geef wel toe dat de game behoorlijk pittig is, maar als je er even goed voor gaat zitten kun je op z'n minst zeggen dat je een prettige tijd met SC 2 hebt gehad, en zo niet kun je altijd nog op XBox Live gaan voor online-pret.

    Ghost Recon Island Thunder kan ik me dan wel weer goed voorstellen, en ik vind 't vreemd dat je hier nog enige twijfel in je zin nam. Ik ken veel mensen die dol zijn op deze game(s), maar persoonlijk vind ik 't niet pakkend genoeg. Ik ben dan ook meer 't type gamer dat gaat voor meeslepende verhalen en oogstrelende graphics, en ondanks dat ik ook vaak rondschreeuw dat games niet persé bloedmooie graphics nodig hebben om goed te zijn, vond ik deze game ook maar één grote domper.
     
  4. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    moest gewoon ff nadenken ;) wist ff niet meer welke spellen ik allemaal in bezit had en welke ik momenteel niet echt leuk vind. Splinter Cell is idd best pittig maar vond het niet een game om er goed bij te gaan zitten, vond het gewoon niks aan.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja,ja,ja,

    Ik ben een fanboy van PES4444444. En als ik jou nou vertel dat je niet begrijpt wat PES inhoudt???? Dat zal je als onzinnig afdoen en fanboyisme.... Maar het is de fucking waarheid. Al die dingen die jij opnoemt hebben te maken met....JEZELF... Je kan het gewoon (nog) niet... En je wilt de tijd er niet voor nemen om het spel te leren...... Ik heb er ook een hele tijd over gedaan voordat ik de eerste PES game snapte.. Daarna gaat er een wereld voor je open.....Maar ieder zijn mening natuurlijk hoor... Ik zit er geen moment mee verder dat je het niets aan vindt... Kan best natuurlijk...
     
  6. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de besturing niet lekker, dat is gewoon een gevoel wat ik bij dit spel heb, je kan schreeuwen wat je wilt maar dat zal niks aan mijn mening veranderen. Daar komen dan al die kleine dingetjes bij, bijvoorbeeld dat je een formatie niet fatsoenlijk kan laden op Xbox Live etc. Ik vind PES4 overgewaardeerd, zo simpel is dat. Ik vind Fable ook overgewaardeerd, ik kan wel allemaal argumenten op een rijtje zetten maar die zijn vast hier al vaak langs gekomen.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Geeft ook niets hoor haha. Ik zit je gewoon een beetje te stangen. Het boeit me echt niet of iemand PES4 niets aan vind, zolang ik zelf de spellen die ik heb maar wel leuk vind..... Zo vind ik bijvoorbeeld Halo2 een groot rukspel, terwijl de hele wereld verliefd op het spel is....Ieder zijn ding toch?
     
  8. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    waardeloze flut games top 3
    true crime
    enter the matrix
    shellshock nam ´67

    dan heb ik het over mijn aankoop top 3
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    blehh splashdown daar was ik na 2 dagen op uitgekeken en heb er nooit plezier van gehad :'-(
     
  10. m_asta_m

    m_asta_m Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Blinx the Times Sweeper. Zo'n kutspel heb ik nog nooit gekocht.
     
  11. m_asta_m

    m_asta_m Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Blinx the Times Sweeper. Zo'n kutspel heb ik verder nog nooit gekocht.
     
  12. F®E@KY_G@ME®

    F®E@KY_G@ME® F®E@KY_G@ME®

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn grootste miskoop was tog egt COD finest our.
    dat spel vind ik egt irri en gaar. Soms ook lelijk, alleen missies in africa zijn mooi.
    Daarna vind ik Kotor 2:confused:ith lords dom, maar die heb ik gelukkig maar gekregen :D
     
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    En de levels in stalingrad die waren tog superrr mooi. O-) En kotor 2 moet je gewoon LANGER spelen want dat is een superspel, gewoon meer tijdgunnen en je hebt een super tijd met dat spel _O_
     
  14. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo cd's die ik heb gekocht.
     
  15. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    8) je gaat toch ook geen demo's kopen oen :+
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een echt miskoop gehad, maar ik vond Project Gotham wel tegenvallen toen ik hem had gekocht. Voor de ps2 wel eens een miskoop gehad. Dat was the sims. Speelt echt bagger op de ps.
     
  17. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    wreckless voor xbox.....
    wat een kutgame, nu weet ik waarom die maar 25 euro aangeprijst stond :)
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    F1 Career Challenge, damn wat een kut game
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Denk True Crime; Streets of L.A;
    Saaie, te grote stad en ik kon er gewoon geen lol aan beleven.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb maar weinig games ze handtekening maar deze waaren toch wel erg slecht:

    1> Halo2 Ik heb geen live dus dit was echt slecht ik had hier echt geen plezier aan beleeft!

    2> Max payne 2 leuk spel maar veelste kort. Best teleurgesteld. Heb het maar net 15 uur gespeeld.

    3> Tja voor de rest heb ik alleen maar vrij goede games.. op nummertje 3 zou dan denk ik MOHFL of FIFA 2004 staan(?)
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005

Deel Deze Pagina