Toch Multiplayer in Buffy? Hell ya! Sommige van jullie zal wel al van de Arena mode afweten.. Maar volgens mij weten de meesten van jullie niet dat er in de Arena mode een multiplayer option zit EN dat men zelfs in de normale game (story mode) de vijanden kunt besturen.. Instructies volgen: De Arena mode is een geheime area in de game welke gebruikt werdt door de makers als debug mode.. De volgende cheat laat je in 4 verschillende arena's spelen: Ga naar het "extra's" menu vanuit het hoofdmenu.. Druk dan op de volgende knoppen: YYW-BBY-YYY-YWB. Y = Y B = Black W = White In de Arena mode kun je wat leuke dingen doen maar het allerleukste is dat je met 4!!!! personen tegelijkertijd kunt spelen! Een persoon bestuurd Buffy, en de andere 3 de vijanden.. Dit is dus ECHT fun! Heb me kapot geammuseerd hiermee.. Je pakt gewoon de tweede (of derde of vierde) controller en drukt op start.. De vijand zal dan even gloeien en kun je playen.. Alsof dit allemaal al niet sowieso geweldig is, zit er ook nog een bug in het spel welke je toe laat om vijanden (EN onschuldige mensen) over te nemen in de "Story mode".. Dit gaat als volgt: = Ga een Arena in zoals boven beschreven. = Ga een area in.. = Druk op Start, selecteer Quit en bevestig.. = Start nu een nieuw spel of load een gesaved spel.. Nu kun je dus IN het echte spel ook de boeven enzo besturen.. Is dus ECHT geweldig dit.. Ik ga nog effe verder experimenteren..
Vet dit maakt het spel een stuk interessanter heej Spiderderstyle mail WouteR of Kobold ff die plaatsen dit zeker op de hoofdpagina!!
Misschien kijken daar inderdaad meer mensen, maar deze thread hoort in dit forum.. Het is namelijk een cheat.. Threads horen geplaatst te worden in de daartoe behorende plaatsen.. Thnx for your concern anyway..
Re: Toch Multiplayer in Buffy? Hell ya! Oke dat lukte! En daar ging het mis.. Ehh.. ik kom geen vijanden tegen in Arena mode. Al druk ik tig keer op de start knop van de tweede controller, er verschijnt geen vijand. Wat doe ik verkeerd?
Hey Marika, Elk arena level heeft 4 gekleurde ringen. Gewoon aan een ring trekken en dan komen de bad guys eraan. Wanneer je dan op een andere controller op "start" drukt, kun je de enemy besturen. Je kunt dus met maximaal 4 spelers tegelijkertijd spelen. 1 persoon is dan Buffy en de 3 anderen spelen dan met de slechterikken. Laat maar weten als het nu nog niet lukt. Maar eigenlijk zou het nu echt geen probleem meer moeten zijn.
Ik had overal al tegenaan geduwd en geschopt maar die ringen daar ben ik alleen maar op gaan staan. Tja het zag er niet uit als iets waar je aan kon trekken Maar het werkt nu inderdaad! Hartstikke bedankt!
het is vet leuk als je the master bent. kan je teleporteren en al die vette shit doen. als je een vampier bent kan je ook gewoon mensen bijten. maar ik hoorde dat je ook onschuldigen kan spelen, kan je dan vechten??
Fijn dat er mensen zijn die de zoekfunctie gebruiken Zo bijzonder vond ik die arenamode overigens niet. Het was even leuk, maar ik was er snel op uitgekeken. Ook met meerdere
ik eigenlijk ook, maar ik ben gewoon een buffy-lover. ik heb gister buffy the vampire slayer choas bleeds, bestelt. nu maar afwachten.
Eerlijk gezegd verbaast het mij dat jullie dit niet wisten. (ik probeer neit negatief te zijn) Ik kende die al toen ik het eerst kochte, maar ja. Maar het leuke van multiplayer is dat je ook een slechte kan pakken. Trouwens is chaos bleed al op de xbox uit dan. En wat is er dan beter aan gemaakt. Kan je daar wel multiplayer.