Street Fighter: Anniversary Collection

Discussie in 'Algemeen' gestart door FeaR, 8 jan 2005.

  1. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor de echte fans onder ons ...

    http://archief.xboxworld.nl/article/504/

    Wie heeft em al? Dit werd mijn 2e keus, omdat ik Capcom vs SNK 2 niet kon vinden (30 euro) . En mag ik zeggen dat de Xbox controller echt ZUIGT bij het gebruik van dit spel... oh mij GOD wat worden mn armen moe. ....

    Maar dit is echt vet, 2 spellen in 1 ... maar k speel toch alleen Third Strike .. jammer dat ze de Alpha serie er niet in hebben gezet i.p.v Third Strike ...

    Weet iemand trouwens of je die Capcom SF controller ook voor de Xbox kan bestellen? En waar?

    [​IMG]

    [​IMG]

    _O_

    Nog een paar fansites:

    http://www.chikapu.com/streetfighterlegends/index.html
    http://www.justdefend.com
    http://www.sonichurricane.com/
     
  2. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel nooit gespeeld, heb er best slechte dingen over gehoord. Capcom vs snk 2 daarintegen wel, en die was best wel vet. Dat snelle vechten, die ubermoves, en die old skool graphics hebben wel iets vind ik ;).

    Maar ik ken third strike niet? en wat is het andere spel dan?
     
  3. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Hyper SF2: Turbo d8 ik ... ouwere versie ... minder mooie gfx dan op de screens hierboven ..

    Capcom vs SNK 2 is idd vet, jammer dat ik em niet kon vinden ...

    Niet normaal, heb net 24x achter elkaar verloren van iemand op Live heheh
    Niveau ligt echt hoog, en die Xbox controller helpt ook niet echt ..
     
  4. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, je kunt best dik ownen met die X-controller hoor. Het is een kwestie van gewenning, maar die gast die jou maar liefst 24x gepwned heeft gebruikt heus ook wel een X-controller. Dus neem dat maar als voorbeeld ;)
     
  5. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, dat weet ik niet hoor ... er zijn veel mensen die een converter hebben waarmee je met de PS2 controller kan spelen ...
    En de X-controller is echt slecht voor je armen, en vooral bij Street Fighter games met die snelheid enzo ..

    bleg .... Microsnot met hun design
     
  6. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vind dat je wel degelijk overdrijft hoor ;). Ik bedoel, ik heb Capcom vs snk2 ook heel veel gespeeld met een xbox controller en ik was er behoorlijk goed in. Maten van mij wouden niet meer tegen me spelen.. need I say more? Het ligt niet aan de controller, maar eerder aan je ervaring.
     
  7. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Neuh .. speel SF games al sinds deel 2 uitkwam ... ligt echt niet aan mn ervaring.
    De Xbox controller is perfect voor schietspellen e.d, maar voor een 2D (buttonbash) spel waar je echt snel moet drukken wordt het toch te zwaar voor je polsen.
    En dan heb ik het nog niet eens over die gare D-pad, mn linkerduim is nu helemaal blauw :mad: En spelen met de analog stick is nog erger lol

    daarom ben ik op zoek naar die street fighter controller, hopelijk is ie ook ergens voor de Xbox verkrijgbaar
     
  8. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kunnen we een keertje tegen elkaar spelen? Ik speel regelmatig Capcom vs SNK 2, Street Fighter Anniversary Collection, Guilty Gear X2 #Reload, en Mortal Kombat Deception online. Als je Capcom vs SNK 2 wilt kan ik je wel helpen :cool:

    Mijn gametag is SNK FOREVER
     
  9. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
  10. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe k wed dat je me binne 30 seconden al heb ingemaakt ...
    Capcom vs SNK 2 wil ik nog wel een keertje gaan kopen, als ik weer geld heb 8) ... dan schakel ik wel je hulp in misschien ....
    Guilty Gear X2 #Reload koop ik als ie budget is ...

    K voeg je wel morgen toe, want vandaag kom ik denk ik niet aan de bak op LIVE ...

    mn tag is: Veggie NL
     
  11. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
  12. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is nog eens een Arcade stick!!!
    Lijkt me perfect voor Capcom vs. SNK 2 en Marvel vs. CAPCOM. (na 3 jaar nog steeds mijn favorieten Xbox vechters, 2D is gewoon K1NG!!) en ook voor MIDWAY Arcade Treasures I en II (MORTAL KOMBAT II en :cool: lijkt dat me wel wat. Bedankt voor de tip MieZ.

    Kan niet begrijpen dat iemand een PS2 kont-roller wil gebruiken, daar krijg je toch spontane Reuma aanvallen van, dat ding is te klein, te vierkant en ergonomie is er niet op toegepast (het is gewoon een geupdate SNES controller met een analoge stick op een plaats waar ik mijn vingers niet normaal bij kan krijgen). Vandaar dat ik alleen pis op die PleeStations.
     
  13. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Capcom vs Snk 2 is nog gewoon te koop bij bol.com hoor. Check
    Verders lijkt mij deze gme ook tof, wil alle 2d fighters :D
     
  14. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu inmiddels al wat beter geworden, het gebruik van de Xbox controller gaat ook wat beter .... je moet er een weekje aan wennen

    Alleen het verdedigen gaat moeilijk met die d-pad ... als je steeds naar achteren moet drukken ...

    K speel altijd met Ken :D
     
  15. RIKIMARU

    RIKIMARU Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Xbox Controller zuigt inderdaad erg bij 2D fighting! Met name bij streetfighter kan je bepaalde combo's niet snel genoeg uitvoeren omdat de plustoets (nee, wie gebruikt er nou een analoge bij een 2D spel!?) niet altijd even goed en snel reageert. Vooral de half rondje naar voren en naar achteren combo's werken voor geen meter.
     
  16. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    idd, is zwaar klote ... daarom winnen de meeste mensen alleen door vloeren of een heftige uppercut

    damn sommige gasten spelen meer dan duizend games in een week ... wow
     
  17. P-NUT

    P-NUT EdgeMaster

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop toch gewoon een arcade stick voor 2d fighters. anders win je nooit van die gasten op live.
     
  18. Wongfeihong

    Wongfeihong Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die capcom controllers wel en ze werken goed met een converter. Alleen hebben sticks last van lag met een converter. Dus het is verstandig om een xbox stick te kopen als je online wilt!
     
  19. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik deze game kopen en hoeveel kost die?

    Tothegame kent hem niet, vergelijk.nl kent hem niet, info is schaars
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha. mij lijkt het wel een cool spel. ;)
     

Deel Deze Pagina