[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach ja, probeer het graag zelf uit, maar ik had eerst gewoon de HDD en de DVD speler laten zitten, en dan zie je ze niet.
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Die FAQ is er niet voor niets en ook al is ie nog lang niet compleet, dát staat er al wel in :+ .
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo moeilijk was het nou ook weer niet ;)
     
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ben je van plan om bij al je mods eerst zelf te zoeken en daarna pas de FAQ te raadplegen? Waarom zelf uitzoeken als het er al letterlijk staat wat je moet doen? Of zie ik het nou verkeerd?
     
  5. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ruim een dag later, een kamer vol stof en een prullenbak vol gebruikt schuurpapier is het eindelijk gelukt! :)
    Zie hier het resultaat. De letters zijn nu doorzichtig en de rest is (voor zover mogelijk) mat gemaakt.
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Chill, als ik echt niet weet wat ik moet doen dan zal ik heus wel in je geliefde faq kijken hoor, of het hier vragen.
     
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er cool uit! Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk verlicht eruit zal zien, keep us updated!

    ...en onthou dat :cool: ;)
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb net 3 spuitbussen gehaald, blauw (tussen donker en fel in), wit en metallic. Nu nog eens bepalen wat de basiskleur wordt en wat de kleur van de X (en dvd-window gaat maken) :)

    DVD-remote ligt ook open. Kan ik de knoppen en remote ook wat leuke kleurtjes geven. :)
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2005
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal mn best doen O-)
     
  10. DeathWaste

    DeathWaste Ashes of the Wake

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mn controller jewel uitmekaar gehaald en ga daar in plaats van het Xbox logo, het Machine Head logo doen (net als mn xbox jewel). maar dat is gewoon papier.... hoe kan ik dat het beste op mn controller plakken?
     
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    licht eraan; s-controller of xl-controller?
     
  12. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Dyna: hoe heb je de spinner eruit gekregen?
     
  13. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    ..ervan uitgaande dat het een philips is, dat weet ik ook niet zeker.

    En anders aan iemand anders die een philips drive heeft, zie bovenstaande vraag. :)
     
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet wel hoe je hem eruit moet halen :cool:
    je meot gewoon bovenop het kapje kijken dan zoe je een rondje met 3-4 dingen is vast gemaakt, je duwt er gewoon een klein schroevendraaiertje onder en wipt hem eraf.
    als je hem niet te snel omhoog haalt schieten die dingen los, als dat bovenkapje los is kan je hem zo eruit pakken.
    maar als je het kapje heel wilt houden dan kan het(denk ik) niet
     
  15. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat komt er erg cool uit te zien, ik heb et ook (staat wel pic in mijn Xb-T Gal)
    Je hebt wat minder fel licht maar je ziet et op 1 of andere manier beter.
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    De knoppen zal ik geen kleurtje geven als ik jou was, deze zijn flexibel. De verft die je erop spuit is niet flexibel, je zult dan dus scheuren in je verf krijgen op de knopjes.
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat is niet eens het probleem, er is namelijk wel flexibele verf te krijgen.
    Het is een soort van zacht rubber en daar heeft verf over het algemeen een hekel aan.
    Als [2k] echt graag die knoppen een andere kleur wil geven kan ie wel het volgende proberen (zou het eerst testen op een niet zichtbaar stuk)
    o.a. Tamiya heeft speciale verf voor die doorzichtige (Polycarbonate) RC-auto kappen. Dit is zeer flexibele verf. Misschien dat dit wel goed houd op die knoppen.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, dan doe ik alleen de buitenkant wel. Niet zo veel behoefte om nog meer spuitbussen te kopen. :D
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je de buiten kant wel in 2 kleuren doen (met bepaald patroon)? Of spuit je de afstandsbediening gewoon 1 kleur?
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wil die wel in 2 kleuren doen (misschien :cool:.
    Wil op de case wit en metallic in elkaar laten overlopen en de blauwe kleur gebruiken, als het overlopen goed lukt ga ik misschien ook blauw en iets donkerder blauw in elkaar laten overlopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina