BlinX is uit in Amerika.

Discussie in 'Algemeen' gestart door lammetje, 4 okt 2002.

1. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al gespeeld ? Wat voor platformer is het eigenlijk , ergens mee te vergelijken ?

2. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet gespeeld. Maar is hij echt uit? Tothegame meld namelijk 8 oktober... Dus in dat geval moet ik nog 4 dagen wachten... Maar als hij echt uit is dan bestel ik hem vandaag nog :)

3. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog vier dagen wachten dus.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    huh? 8 oktober in Nederland???!??!?!?!

5. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    IMPORT

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    nog een maandje wachten voor ons dus :{

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blinx sinds gisteren binnen en ik moet zeggen dit is echt een hele leuke platformer (van de bedenker van sonic geloof ik). Enigste wat ik er tot nu toe over te zeuren heb is dat blinx een beetje sloom is, hij neemt er behoorlijk de tijd voor. Verder zijn graphics dik in orde, heeft hele eigen look en feel. Geluid is ongelofelijk iritant, klinkt nergens naar :mad: Het kunnen beinvloeden van tijd is echt heel goed gedaan, heb er nog niet heel veel gebruik van gemaakt want ben pas in level 3 :)

8. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Als je wil weten hoe Blinx in elkaar zit kun je onze preview lezen klik :p

9. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, Gamespot geeft hem maar een 6.3, ze waren niet echt positief erover.. Maakt me toch aan het twijfelen.. Ik wacht eerst wel wat meer reviews af.. :{

10. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    =( =( =( =( =( =(
    Ik pis op Gamespot.....
    Stelletje kutsmurfen daar.,,,

Tel er maar gerust 2 punten erbij op....
    Als Gamespot zegt dat een game een 4 krijgt dan is dat een 6 enz... Ze zijn zo ongeloofwaardig als de pest.. Stelletje anti Xbox fackers.. Review is zo negatief als het maar kan.. Beetje overdreven negatief.. Er wordt zelfs nog geen eens gezegd hoe uniek het tijd gebruiken is.. Mwoah... Niet luisteren naar die gasten.. Let maar op.. De meeste sites geven die game gewoon een 8 of hoger.. 100% zeker. :9

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    PU gaf het spel een 8,6

12. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel maar..
    En IGN gaf de game ook een 8 nog wat.. :9

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en Mario een 9. Ik zit pas in level 4 ofzo maar een 9...daar moejje echt fan voor zijn. *Ik kan het goed waarderen maar het is wel gewoon een platformer.
    Blinx daarintegen heeft wel echt een unieke element wat voor mij de game min. op een gelijk niveau zet. En nee, ik heb Blinx nog niet gespeeld, wel heel veel gelezen en het feit dat het vrij soepel loopt en dat dat tijdreizen goed werkt....petje af! Wel makkelijk voor Mario dattie Mario is maar daarmee scoort ie automatisch hoog. Omgekeerde geldt dus ook, Blinx is nieuw en only on xbox, scoort gelijk gem. een stukkie lager.

14. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem morgen, ben benieuwd maar een 6.3 lijkt mij toch echt aan de te lage kant, volgens mij hebben ze die op een zwart wit tv gerevieuwd :confused:

15. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Een review blijft natuurlijk nog altijd een persoonlijke mening van iemand. Als diegene het niet zo opheeft met de Xbox zal die eerder geneigd zijn om wat negatiever te schrijven. Niet dat hier aan de orde is hoor, dat weet ik verder niet.

Maar als je als enige negatief bent over een spel ligt het denk ik niet aan de rest maar aan jezelf.

16. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Mening van Gamespot is standaard laag bij de Xbox..
    Uitzonderingen daaruit gelaten.. Halo bijv...

Maar dit slaat nergens op.. Hij loopt de game op elk punt af te kraken, iedereen die daar rechtstreeks doorheen prikt en ziet dat ze anti zijn.. imo uiteraard, :9

17. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, maar dat was van een beta versie. Het echte spel kan nog wel een stukkie beter zijn omdat de framrate dan wel goed kan zijn, wat in de PU als minpuntje werd omschreven.

18. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik w8 jullie review wel af...!

20. ITNL

ITNL Guest

die ventjes bij gamespot zijn gewoon pissed dat een XBOX titel leuker is dan "hun" o zo leuke mario (kots kots) MUAHAHAHAAH maarja op den duur zullen hun er ook aan moeten geloven.

Deel Deze Pagina