Ik heb hem nog niet gespeeld. Maar is hij echt uit? Tothegame meld namelijk 8 oktober... Dus in dat geval moet ik nog 4 dagen wachten... Maar als hij echt uit is dan bestel ik hem vandaag nog
Blinx sinds gisteren binnen en ik moet zeggen dit is echt een hele leuke platformer (van de bedenker van sonic geloof ik). Enigste wat ik er tot nu toe over te zeuren heb is dat blinx een beetje sloom is, hij neemt er behoorlijk de tijd voor. Verder zijn graphics dik in orde, heeft hele eigen look en feel. Geluid is ongelofelijk iritant, klinkt nergens naar Het kunnen beinvloeden van tijd is echt heel goed gedaan, heb er nog niet heel veel gebruik van gemaakt want ben pas in level 3
Hmmm, Gamespot geeft hem maar een 6.3, ze waren niet echt positief erover.. Maakt me toch aan het twijfelen.. Ik wacht eerst wel wat meer reviews af.. :{
Ik pis op Gamespot..... Stelletje kutsmurfen daar.,,, Tel er maar gerust 2 punten erbij op.... Als Gamespot zegt dat een game een 4 krijgt dan is dat een 6 enz... Ze zijn zo ongeloofwaardig als de pest.. Stelletje anti Xbox fackers.. Review is zo negatief als het maar kan.. Beetje overdreven negatief.. Er wordt zelfs nog geen eens gezegd hoe uniek het tijd gebruiken is.. Mwoah... Niet luisteren naar die gasten.. Let maar op.. De meeste sites geven die game gewoon een 8 of hoger.. 100% zeker.
Ja, en Mario een 9. Ik zit pas in level 4 ofzo maar een 9...daar moejje echt fan voor zijn. *Ik kan het goed waarderen maar het is wel gewoon een platformer. Blinx daarintegen heeft wel echt een unieke element wat voor mij de game min. op een gelijk niveau zet. En nee, ik heb Blinx nog niet gespeeld, wel heel veel gelezen en het feit dat het vrij soepel loopt en dat dat tijdreizen goed werkt....petje af! Wel makkelijk voor Mario dattie Mario is maar daarmee scoort ie automatisch hoog. Omgekeerde geldt dus ook, Blinx is nieuw en only on xbox, scoort gelijk gem. een stukkie lager.
Ik heb hem morgen, ben benieuwd maar een 6.3 lijkt mij toch echt aan de te lage kant, volgens mij hebben ze die op een zwart wit tv gerevieuwd
Een review blijft natuurlijk nog altijd een persoonlijke mening van iemand. Als diegene het niet zo opheeft met de Xbox zal die eerder geneigd zijn om wat negatiever te schrijven. Niet dat hier aan de orde is hoor, dat weet ik verder niet. Maar als je als enige negatief bent over een spel ligt het denk ik niet aan de rest maar aan jezelf.
Mening van Gamespot is standaard laag bij de Xbox.. Uitzonderingen daaruit gelaten.. Halo bijv... Maar dit slaat nergens op.. Hij loopt de game op elk punt af te kraken, iedereen die daar rechtstreeks doorheen prikt en ziet dat ze anti zijn.. imo uiteraard,
Jah, maar dat was van een beta versie. Het echte spel kan nog wel een stukkie beter zijn omdat de framrate dan wel goed kan zijn, wat in de PU als minpuntje werd omschreven.
die ventjes bij gamespot zijn gewoon pissed dat een XBOX titel leuker is dan "hun" o zo leuke mario (kots kots) MUAHAHAHAAH maarja op den duur zullen hun er ook aan moeten geloven.