Kroketburgers van de Beckers uit de magnetron eet ik nu zo veel als ik kan, dus ook tijdens het gamen
Als ik aan het gamen ben let ik eigelijk helemaal niet op wat ik eet. Als ik honger heb sprint ik naar de keuken en pak ik gauw wat en vervolgens weer achter de xbox. En onder het gamen werk ik het meestal zonder handen naar binnen.
Ik eet eigenlijk nooit onder het gamen...... Veel te druk met spelen, soms kan ik het wel even opbrengen om een korte pauze in te lassen en dan is het meestal voor chips.
eten tijdens game is eigenlijk wel noodzakelijk voor mij. dan strek ik mijn arm tenminste af en toe. dropjes zijn het handigst maar ik blijf erbij dat pepernoten het lekkerst zijn.
Heb ik ook, maar dan met chocolade-pepernoten. Het probleem is dat je dan seizoens-gebonden aan het gamen bent. Ik mis de sinterklaas-zoetigheid nu al weer
Ja drop van klene is wel lekker, maar Red-Band blijft natuurlijk de max! Original mix van Red-Band is geweldig! Moet je zeker proberen.
dat kan niet dat is het vervelende. maar sinterklaas tijd is beste game tijd vind ik. meestal geen mooi weer om naar buiten te gaan lekker vreten en de kerstvakantie komt eran. ik hou er wel van.
Heb mijn X dan nog wel niet. Maar ben er nu al wel sterk van overtuigd dat appels en wine-gums fulltime op mijn kamer te vinden zijn. En niet te vergeten een groot glas ijskoud water, ranja of cola en s'avonds n pilsje..
Geen id ?!?!?!?!?! Als ik xbox dan zit ik een trance loop ik naar beneden doe ik de koelkast open loop ik naar boven en dan heb ik geen id wat ik eet....dat verklaart ook die pot appelmoes in mn buik...
mijn moeder kan de worstebroodjes niet aanslepen maar kwa snoep denk ik dat m&m s toch het meest voorkomt in mijn room en natuurlijk gaat dat gepaard met een glas limonade of bier laatst ook lan bij mij thuis, schaal met stuk of 20 worstebroodjuhs, damn, ik was in de hemel d8 ik
Tijdens gamen eet ik oowk niet egt. geen tijd voor, maar als ik wat eet is het meestal chips of lekkere koeken!
bij LANs pizza en taart enzo...maar alleen in de pauze, eten bij controllers is uit den boze tijdens het gamen M&ms indien voorradig of chocopepernoten! Die zijn zo relaxed!
ik eet eigenlijkst nooit tijdens het gamen.. ik pauzeer dan altijd het spel ff.. top 3: 1: popcorn: zout 2: chips 3: kauwgom lolly dat soort spul
Zak chips...Hoewel ik dan van die vettige kleffe vingers krijg waardoor de controller vettig en klef wordt en het irritant wordt om vast te houden waardoor ik weer mijn vinger tussendoor wil afvegen aan mijn dekbed en ik weer uit concentratie raak en daarna ook nog eens mijn bed moet verschonen (aangezien die helemaal oranje wordt) <-- Lichtelijk overdreven Maar gewone boterham/broodje gaat er ook wel in..Soms vergeet ik dat ik wat eten had en zie dan achteraf een door de kat half opgevreten broodje op de grond liggen