Vorige week Buffy gekocht.. Net The Thing besteld.. Komende maanden gaan een flinke aanslag doen op mijn steeds dunner wordende beurs..
3 maanden geleden of zo Onimusha, die zoog dus heb ik hier geruild voor JSRF. Ga denk ik The Thing kopen deze week, en Timesplitters 2 en Hitman 2 als ze er zijn.
007AUF en street hoops... afgelopen vrijdag.... AUF heb ik van een ruil met alexandrio vrijdagochtend gekregen...
Ik heb twee weken geleden Commandos 2 gekocht, eindelijk een goed strategie spel Binnenkort ga ik een lekkere multiplayer game kopen, zit te twijfelen tussen Street Hoops en Sega Soccer Slam
Vorige week heb ik The Thing gehaald,gisteren Commandos 2 maar die ga ik waarschijnlijk morgen ruilen tegen Hitman 2(als die uit is maar ik denk van wel). Volgende week kan ik weer een nieuw spel halen maar dat zien we dan wel. even over commandos 2; ik deed de disk in de xbox keek het intro'tje af en vervolgens gebeurde er niks meer;idd meteen een vastloper.
Ik heb twee weken geleden Sega GT 2002 gehaald. Mijn volgende game wordt Blinx die over 4 dagen uitkomt.
Eergisteren Prisoner of War gehaald, na een "testritje" met de illegale versie op de PC. Vond het wel een gaaf spelletje, dus heb ik 'm voor de XBOX gehaald ...
Halo op 25 april :{ Jaja, ik weet t! Ik teer nog steeds op mn rewardpack... Maar de komende 2 maanden wordt mn collectie MINSTENS verdubbeld!