Prejcet Gotham Racing 2 zeer slecht

Discussie in 'Algemeen' gestart door abruzzese, 11 feb 2005.

1. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is waar maar als je geen live hebt...
    Maar als je dicht bij de tijden van Quadra zit (3de van de wereld dacht ik) kan je je tijden toch redelijk goed noemen dacht ik zo.

2. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel nog soms PGR2 online en ik kan niet echt zeggen dat de besturing slecht is.
    Wat ik wel heb is dat ik een bocht veel langzamer door kan als ik de camera boven me auto heb staan. Ik merk dan gewoon dat ik een bocht minder goed kan inschaten met die camera boven me. Iets wat ik bijvoorbeeld bij rallysport 2 niet heb.

3. chaplander

chaplander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tip: gebruik de rem

4. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    waar zit die dan?

5. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook , en vooral bij de Cone Challenges is dat erg lastig met de camera boven je.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha jah dat ken ik ook. Met Cone Challenge heb ik altijd Bumper View en met Timed Run heb ik weer Camara achter de auto. Ik heb bumper view wel de meeste tijd aan staan want dan krijg je nog een beetje snelheid mee en als je gewoon op de auto kijkt zie je zelfs nog een opatje met een rollator je in halen :+

7. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik wel handig vindt van bumperview is dat je ook in een spiegel kan kijken.
    En dat is vooral handig voor een online race.
    Maar ik merk nu ineens dat als je voor Time Run gaat je die camera echt achter je moet hebben anders lukt het niet zo goed om je tijd te verbeteren.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is echt puur persoonlijk. Zelf ben ik echt van de bumper view (althans, de hogere van de twee dat wel). Met de chase view kan ík dan weer helemaal niets.

9. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dat serieus? :eek:
    De linkertrigger is de rem, en A de handrem.

10. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger haalde ik die coin challenges NOOIT , maximaal brons , maar ik heb een demo van een van de beste van de wereld gedownload, en daarin maakt hij amper slip in de bochten maar zocht dat hij alles in een combo rijdt, dan word je score onwijs hoog, gelijk kreeg ik goud !

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zal ook 's paar Ghosts downloaden. Die Cone challenges haal ik alleen maar op Silver. :{

12. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Der stond laatst een filmpje van iemand op de OXM disc, Hij had 212 Combo's....HIj dan ook iets van 65000 kudos in een keer :eek: en hij alles aan elkaar gelinkt en hij maakte veel 360's, echt uber knap als je dat kan..

D'oh op mijn broer account gepost |:- ))-((Metal Mark))-((

Laatst bewerkt: 16 feb 2005
  13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon even de eerder vemeldde Kudos Handleiding lezen en je had het allang geweten :p Momentum en combinaties zijn de sleutel. Slippen kan je doen door de cones heen, of op het moment dat je de volgende cone niet haalt (alleen mis je dan wel weer momentum en zal je uiteindelijk toch vast lopen).

14. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Als je slipt in een bocht heb je er toch weer een combo bij? En je hebt ook meer tijd om bij de volgende pionnen te komen, dus lijkt mij dat je dan een hogere score hebt. :confused:

15. mr_xbox

mr_xbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    onprofessioneeltje GET A LIFE SOMWERE ELSE

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Lang leve de nuttige toevoegingen op het forum _O_

psssst.. er moet hier maar 1 iemand een leven gaan krijgen

ontopic: Na een tijdje oefen gaat het je zeker wel lukken :)

17. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    schande dat iemand project gotham 2 slecht durft te noemen..een van de beste racegames ooit voor miij..op de xbox is het zeker de beste :)

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vond deel1 leuker om te spelen :) Kwam voornamelijk door de cheats voor alle auto's :9 Vind het leuk om een beetje rond te rijden met een lekker harde eigen soundtrack. Alle auto's unlocken in deel2 beviel mij niet zo

19. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ja dan denk ik waar zit de challenge dan en de gameplay.
    Het is toch veel leuker dat het bloed, zweet en tranen heeft gekost om een nieuwe auto te unlocken. Een cheat kan iedereen wel in typen. :)

20. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Wanneer veranderd iemand die titel nou eens? 8) Prejcet :D

Deel Deze Pagina