Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

  1. SalamimaN

    SalamimaN Shoopie Whoopie!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Die voertuigen moeten weer net zo zijn als in deel 1, want nu moet je steeds wachten tot ze weer respawnen als ze kapot zijn. En ze kunnen niet meer vliegen,stuiteren e.d . Dat was juist zo leuk :mad:
     
  2. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    _O_
     
  3. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is lockout echt DE map van halo2! Iedereen als start wapen een zwaard...oei heerlijk gewoon. ;) Zanzibar is ook een hele goeie map. 2 tegen 2 met system link. 8) Ik vind trouwens die map in die stad echt kut. hadden ze beter een opgepoetste hang em high voor in de plaats kunnen doen. Maarjah, ieder z'n smaak
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind midship maar bagger, en foundation vinnik egt zoooo ruig daar ninjanaught alleen dan zonder dat ie meer damage doet maar wel dat ie sneller rent. HEERLIJK!!!!!!
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Midship ook niet zo'n super map. TE klein, en oerlelijk. Speel ik liever effe een potje op Ivory tower.
     
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat die ene map van Halo 1 moet terug komen die ondergronds is die vond ik echt gruwelijk :cool:
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondergronds? Kan ik me niks meer van herrineren. Hoe heet ie?
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhh..dat weet ik noujuist ook niet meer :confused:dat is die met van die Groene schilden die je als bunkers kon gebruiken en alles was heel dicht op mekaar gemaakt enzo en zo groot was ie niet.
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    In halo 1 was er ook zo'n map met allemaal verschillende verdiepingen. Die was pas verrot.
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Chiron (getal nogwat), nee man. Die vond ik echt super irritant. Dat was een ideale camp map. Veel te onoverzichtelijk en veel te veel camp-plekken, die iedereen ook altijd gebruikte :{
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. oke maar toch ik vind dat ie wel een plaatsje verdient bij Halo 2 :) [ MIJN MENING HE;)]
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zijn smaak. Ik geef alleen maar mijn mening over die map :) (mijn mening :+ : gelukkig zijn de meesten het met me eens dat die map niet super was. Dus ze kunnen zich richten op het remaken van mijn favoriete mappen :+ )
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze een remake van Zanzibar maken. Dat zal wel moeilijk worden denk ik. En anders mogen ze gewoon het standaard level van Hang 'm High op live! zetten. Daar ben ik ook al dik tevreden mee.
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hang 'm high was Zeker goed !
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om te weten, vooral als je dit voor de zesde keer in deze thread verkondigd (ja ik heb de thread doorgebladerd om ze te tellen |:- )
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah maar volgns mij bedoelt ie ipv ciron tl 123 ofzo, rat race ik von um ook wel cool :D
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als het goed is is het idd Rat Race daar zat ik ook al aan te denken. en hij is idd wel cool ja. :D
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    I can tell you that the downloadable content is rad. Which is weak, I admit. I can also tell you that more than one of the new levels has a tree in it. And I have two favorite maps – one for graphics and one for gameplay.


    het is niet veel maar toch nog een beetje info over downloadable content
     
  19. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    ik wil gewoon wat meer maps die NIET zo als een arena aanvoelen.
    Zoiets als Zanzibar
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja of outskirts (iets kleiner) en dan als multiplayer map dat zou heer lijk zijn, je hebt dan ook genoeg cover om te ontsnappen aan een sniper :D
     

Deel Deze Pagina