LOTR:Third Age. Help.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Homer37, 24 feb 2005.

  1. Homer37

    Homer37 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo gamers,

    Ik ben nu aangekomen in Moria en zit nu met de Balrog in de maag. Die is niet dood te krijgen. Ik heb via het internet al hints gevonden, maar dat lukt ook al niet. Hierin staat dat je 2 items moet gebruiken, die heb ik, en dan is het een makkie om die Balrog dood te krijgen. Now way, mijn party is eerder dood. Wat doe ik verkeerd? 70,000 hp is veel. Ik gebruik ook Wizards Drain en die van 150 Bolt of...(naam even vergeten). Heb ook eerst een keer Evel Mode gespeeld en gewonnen en toen gewoon weer geladen, maar niet veel aan gehad. Wie heeft er een antwoord.

    Sorry dat het een beetje ingewikkeld is.
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hij staat hier goed, aangezien dit het Help & Cheats gedeelte is en geen general gaming discussion.
     
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik hep em uitgespeeld dus ik kan je wel helpen denk ik....
    ik heb eerst de difficultyin het options menu op easy gezet en daarna heb ik een item gebruikt waardoor de balrog al zijn armor kwijtraakte en daarna telkens heeling potions blijven gebruiken. probeer dan je sterkste aanvallen en een paar die hem slapper maken en gebrijk constant die aanval van gandalf van 150 ap en blijf zow doorgaan.........

    zow heb ik hem verslagen maar ik vond het wel een van de moilijkste delen van het spel dus succes ermee!!!
     
  5. Homer37

    Homer37 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    O juppie daar heppie veel aan.
    Maar anyway iemand anders nog handige tips? :cool:
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    veel niet-fire spells
     

Deel Deze Pagina