[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeathWaste

    DeathWaste Ashes of the Wake

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    s...
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf idee! Ik wil zelf nog een keer de afstandsbediening in de kleuren van mijn xbox spuiten (zilver en mat-zwart) en dan in de vorm van een X (dus zilvere x, de rest mat-zwart). Maar ik zit nu er ook aan te denken om mijn knoppen te spuiten met de tip van genesis. Alleen zou ik niet weten welke kleur ik dat dan moet doen...
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt....

    @ [2k]: 2 kleuren in elkaar over laten lopen met een spuitbus....oei....ik hoop dat je heel veel spuitbus skill hebt :9
    Bij een spuitbus komt er meteen zo'n lading verf uit dat je het wel in één hele snelle beweging moet doen. Bij een airbrush bijvoorbeeld kun je afstellen hoeveel verf je wilt dat eruit komt, en kun je makkelijker overloopjes maken...
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch is het niet onmogelijk. Ik heb wel vaker gezien dat het makkelijk lukt, alleen moet je -zoals je al zegt- snelle bewegingen maken. Dus het is niet heel erg moeilijk en gaat het mis: schuren, ontvetten en overnieuw proberen :D .
     
  5. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen ik heb een 2e xbox thuis staan, heb ik gekocht via Xbazar wel defect want. Ga hem zelf maken maar goed dat buiten wegen.

    Ik ga hem Veranderen in een waterkoeler, dus een bak met water etc etc je weet wel hoe het in elkaar zit. Nu wil ik de xbox in het water bouwen zo dat ie niet opvalt, hoe kan ik dat het makelijkste doen.

    1. met een plasticglas eromheen en in het wat er zetten
    2. de bak niet hellemaal vol doen wie help mij.
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet helemaal...wil je nou een watergekoelde box óf een xbox in een bak met water? grammatica?

    edit: of een xbox, dat je en watertank erop schroeft, en dat je bekertjes water uit de controllerpoorten kan tappen?
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  7. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    oke beste mensuh ik heb een probleem, uuhmm mijn xbox ligt al 3 dagen in de vriezer en ik krijg mn jewel er maar niet af, ik heb mn vingers blauw geslagen op die achterkkant maar het lukt maar niet???? Wat kan ik doen??
     
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    ok 3 dagen? Pak em er heel voorzichtig uit en leg em ergens neer zodat ie kan ontdooien nu breekt dat plastic zo. En jij moet net als ik de fohn methode gebruiken :'-(
     
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat de vriezer aan? :+

    Neej seriously, dan is het gewoon niet koud genoeg...een half uur in het vriesvak is genoeg O-) En probeer hem dan gewoon ook eruit te wippen, slaan werkte bij mij ook niet zo goed.
     
  10. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je net als ik gewoon ff een flinke tik geven met een hamer. Leg je case op een handoek op de grond en sla met beleid met een hamer tegen de achterkant van de jewel. Succes!

    *gaat weer verder spuiten :cool:
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En je kan nog iets varieren met dichtbij/veraf houden van de spuitbus. :)
    DVD-remote, -kit, frontpanel, dvd-tray, dvd-plaatje aan onderkant zijn gespoten in eerste kleur. Bij sommigen komt een tweede (of 3de) kleur. Dus even afwachten wat het wordt. Case komt nog, pas als ik gat voor dvd-window erinheb, dvd-drive moet ook nog gebeuren.
     
  12. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee helpt nog niet, heb em ook 1,5 uur int vriesvak gehad en wou niet, denk dat die 1.6 xboxen wat fucked zijn met die jewel.
     
  13. Thomas1982

    Thomas1982 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje kijken of jullie me kunnen helpen.. ik heb een doorzichtige kast maar nu wil ik het zo maken dat je in de DVD speler kan kijken. Hoe kan ik dat fiksen? want dat kapje kan eraf maar dan moet dat witte ding die de cd op de plaats houd blijven zitten?... en met de HD kan dit niet neem ik aan? graag reactie:D
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan met beide, alleen een zogenaamd HDD Window (een raampje in je harde schijf) is een heeeeele riskante mod, ik ken niemand die het heeft gedaan hier.
    Een DVD Window daarentegen hebben heel veel mensen hier...
    Je kunt gaan voor de Full dvd window...zoals deze of deze, waarbij je heel de metalen bovenkant van je dvd speler vervangt door een plexiglas plaatje. (mijn windows :9 )
    Of je zaagt gewoon een stuk uit dat metalen kapje, en zorgt dat het ronde ding in het midden op zijn plek blijft, zoals deze ,dit was het plaatje wat ik het snelste vond, maar je kan natuurlijk ook veel meer vormen uitzagen, zoals deze mooie mod...
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  15. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig met casemodden, zal v/d week foto's plaatsen om te kijken wat jullie ervan vinden, maar iemand een idee wat je kan doen als je jewel niet meer mooi is.
    Ik heb hem echt verneukt, ik had het groene er in het donker af gehaald alleen zet de verkeerde kant te boenen _O_
    Echt 15min (denk nog langer) een heel flesjes nagellak remover aan de bovenkant van de jewel zitten leegmaken en hij is nu echt te dof, ik denk niet meer bruikbaar.
    Als je jewel spuit, moet je hem aan de achterkant zker doen en niet aan de bovenkant spuiten? Als dit zo is dan kan ik dus niks meer met die jewl.

    Ze zijn zeker niet los te koop of een andere mooie/leuke miss orginele oplossing?
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ganestore24.de was dacht ik een online shop voor onderdelen. En waarom zou je jewel niet aan de bovenkant kunnen spuiten (heb ik ook gedaan bij mijn controller L).
     
  17. Bullitt NL

    Bullitt NL C'est moi

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn xbox:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    de eject ledjes ga ik nog vervangen door blauwe
    iemand nog suggesties om iets anders derop te gooien?
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw ! Gruwelijke xbox Bullit NL ! hoe heb je die ledjes onde rje controller poort gemaakt ?
     
  19. Bullitt NL

    Bullitt NL C'est moi

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn is het ledje van de switch van de ****
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, dat mag hier niet staan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina