folders xboxgames

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gamer18, 24 feb 2005.

1. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien of je bij de gameproducenten ook informatie kan krijgen over de aankomende games of de games die ze nog gaan maken.
    Of dat je die misschien kan aanvragen bij hun.

Misschien iets van een informatieblaadje of zo met de games die dit jaar uitkomen en hoe ze er dan uit gaan zien.
    En ook welke games ze gaan maken voor de nieuwe xbox generatie.

ik bedoel niet zoiets als het xboxmagazine maar meer echt een informatie blaadje van een uitgever zelf (bv ubisoft of zo)

gr danny

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt altijd wel van die xbox-promotieboekjes met wat er te verwachten valt. Die zitten vaan in games en bij de intertoys hier zie ik er ook vaak wat wachten. Voor de GC/GBA en de PS2 zijn ze net iets beter, met een beetje info enzo. Die heb je wel, maar folders over aparte games heb ik nog nooit gezien. Daarvoor moet je gewoon internet in de gaten houden, denk ik, via xbw, IGN, gamerankings, xbox.com en eventueel de website van de game zelf.

3. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Bij xbw hebben ze vaak wel de nieuwste nieuwtjes;), en als je bij winkels kijkt om een game te pre-orderen kom je ook al een heel eind.
    Zoals Master Of Blades al zei: gewoon het hele internet in de gaten houden.

4. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    bij mijn gameboer staan meestal op de toonbank superveel info blaadjes van wat er komende is enzo en je kunt ze daar meestal gratis meenemen.. dus ik zou gwoon ff naar je game boer rennen, en ff checken of er wat op de toonbank staat, kun je meteen ff checkuh of er nog nieuwe games in de schappen staan :) en verders internet gewoon in de gate houden :) xbw komt vaak met het nieuwste nieuws, en je kunt ook zoekmachines afstruinen en dan bijvoorbeeld intypen: bunie of ea games, of ubisoft enz enz dan vind je vanzelf super veel info :)

5. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan houden we de website ook in de gaten en ga ik wat vaker langs de gamewinkels om te kijken of ze daar ook informatie hebben liggen
    en ik heb het inderdaad ook vaker bij de games zelf gezien , het zit vaak in de hoesjes ervan.

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind XBW zelf The place to be om al het nieuws bij te houden. Ik surf verder ook niet naar andere sites om daar te gaan kijken wat nieuw is. En als er iets niet bekend is gemaakt op XBW dan zie of hoor ik het wel op het forum.

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Berrie al zei: THA PLACE TO BE ! O-)

8. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin xbw ook de beste plek voor de laatste nieuwtjes!!:):)

Deel Deze Pagina