Nee, inderdaad dan kan je het al helemaal vergeten. Kan je beter even chekken voordat je begint met downen. Bij mij doet ie dan zo super sloom als hij aan het downen is. Internet,Media player etc. Echt vervelend zo'n slome comp.
Ja, maar in die vermelde tekst van die fout staat iets met directx dus ik denk dat het daaraan ligt. ik zou gewoon ff de nieuwste versie downen.
Nou als je een beetje snelle pc hebt met een goede video kaart gaat het zeker wel lukken. de minimum systeem eisen waren dacht ik 1,2 GHZ dus zal wel moeten lukken bij de meesten onder ons.
Ja, met allebei zou het moeten lukken alleen zorgen dat je genoeg ruimte hebt. Maar daar weet jij gelukkig alles van he.
Als je grafische kaart die shaders dingen niet ondersteunen werkt die DirectX er dus ook niet goed op en kan je dus DirectX error krijgen.
De demo is in ieder geval niet kort, gewoon een gemiddelde missie denk ik met wel genoeg objectives. Ik kan 'm je zeker aanraden. Whaha, bij mij dus niet, 500 Mhz en een videokaart geproduceerd door The Flintstones BV.
Tsja. daarmee zal het moeilijk gaan, tenminste het zou wel kunnen hoor daar niet van, maar hij zal echt heel traag gaan, dat had ik eerst ook met UT2004 op de oudere pc.
Ja dat kan, je leest van meer mensen met een Geforce 4 MX dat ze dit krijgen en de reden is dat die kaart niet ondersteund wordt. Dus doe nou even niet zo wijs. Ook genoeg mensen van 9.0c die de error krijgen dus ligt het niet aan DirectX. Kijk, als je die shader heb, die wilt het spel activeren, maar de kaart ondersteund dat niet en kan directX zijn werk niet doen. Dan kan hij dus die error geven.
jongens, dit vind ik toch zwaar irritant. Via gamespot kan ik em niet downen omdat ie pagina niet kan vinden steeds Via andere sites, gaat het wel zo langzaam, dat ik hier morgen nog zit. Met 30 kb/sec. gaat het toch echt te langzaam als je bedenkt dat ik via gamespot kan downloaden met 120 kb/sec.
Ligt eraan hoe je hem speelt. Als je de missie uit je hoofd kent kan het binnen 5 minuten. Normaal doe je er ongeveer 30-40 minuten over.
De eerste keer dat ik hem speelde en uitspeelde deed ik er 32 minuten over. Nu kan ik het op 100% in 12 minuten zonder echt te rennen ofzo.