Sinds december 2003 heb ik nog steeds mijn Massive entertainment - 2 Controllers - Halo - Midtown madness 3 - 2 Month Trial Xboxlive
voglens mij heb ik dus veels te veel gegeven als ik dit zo zie.. ik had een xbox + 2 controllers en halo 2 voor 199 eurotjes.. Ohja was wel een christal xbox.. maakt dat verschil in prijs?
Ik kocht mijn x-box voor €170,- er zat xbox console+spel+controller in. Is best goedkoop als ik naar jullie kijk!
Kheb mijn Crystal Green XBOX met 2 controllers op 14/05/2003 €239.95 betaald! (Schandalig! Maar hij is wel Groen )
Ik 'm vlak na de release voor 300 euri gekocht, ik had achteraf beter ff kunne wachten want werdt vlak daarna afgeprijsd. Volgens mij had je toen helemaal nog geen packs want ik moest pgr er los bijkopen.
eerste pack was toch met JSRF en Sega GT? heb die CD waar beide spellen op staan vandaag weten te bemachtigen ! *wordt collectors item *
ik had true crime la + halo 1 + mm 3 + 1 controller voor 180 euro geloof ik maar goed morgen nieuwe xbox halen zijn er nog ergens leuke pakken
Ik had dit gekocht: Xbox + controller S + Burnout 3 + Xbox Live 2 maanden voor maar € 149,99 bij Nedgame
Ik had dit gekocht (gekregen): xbox + 2x controller S + Halo + MM3 + Brute force voor iets meer dan 200 euries.
Goh. Ik heb eem een paar dagen eerder dan jij gekocht en heb er 199,95 voor betaald bij de Gameshop. Je bent echt genaaid.