[Internet Explorer] Favorieten Icoontjes

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door JeaR, 26 feb 2005.

1. JeaR

JeaR Capiche?

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken hebben de meeste links in je favorieten lijst een eigen icoontje (net als het groene icoontje van XBW). Als ik een website toevoeg aan mijn favorieten is dit icoontje zichtbaar, echter na een tijdje (misschien na herstart) wordt dit icoontje weer een blauw "internet explorer" icoontje.

Weet iemand hoe dit komt?

2. Harryyo

Harryyo Registered xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    een probleempje die miss op slot gaat

Het is bij iedereen standaard hoor.
    De standaard methode luidt: het internet explorer icoontje verwijst naar je favoriete links.
    Ook heb je andere icoontjes bijvoorbeeld: voor je email en van je bureaublad.

Deze dingen kun je simpelweg krijgen om de favoriete links of mappen toe te voegen...alleen jij wilt een xbw icoontje!!!
    Het probleem voor mij is waarom wil je dat:
    What the hell are you 'exactly' talking about mister Jear ??:confused:

Misschien kan de Administrator of moderator jou helpen. Ik kan niet egt een duidelijk antwoord geven als dit probleem egt te simpel beschreven wordt? ER wordt te weinig over vertelt, zeg maar....
    Als dit allemaal zo vaag blijft doen ze hem heus wel snel op slot !!:{
    Nouuuhh...succes verder ennuh ik hoop dat je hier verder uitkomt!?! ;)

3. JeaR

JeaR Capiche?

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben jij degene die vaag lult ;) . Ik bedoel niet dat ik bij iedere link een xbw icoontje wil hebben (dat xbw icoontje was als voorbeeld bedoeld).

Ik begrijp heus wel dat je die icoontjes krijgt door websites aan je favorieten toe te voegen, maar sommige websites (zoals xbw) hebben hun eigen icoontje wat je naast je link ziet in mijn favorieten.

Zie het volgende voorbeeld (van internet geplukt):

Mijn probleem is dus dat deze icoontjes weer verdwijnen en gewone "internet explorer" icoontjes worden zoals het icoontje bij infoseek in het plaatje.

Het is allemaal niet zo'n groot probleem, maar ik vroeg me gewoon af hoe het kan dat ze bij mij niet blijven staan.

Capiche?

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenschappen ander pictogram? Moet je hem wel ergens hebben staan :)

5. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    dat wil ik weten in firefox, je kan ze daar al helemaal niet aanpassen in eigenschappen (icon dan he ;))

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    in firefox passen ze automatisch aan nadat je voor onbepaalde tijd op de site bent geweest, dat was iig bij mij zo

7. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat gewoon over een klein onbenullig probleem:p wat je zelf oowk wel kunt oplossen toch? beetje rond snuffele en je hebt het voor elkaar

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mja ik heb hetzelfde probleem JeaR...
    Het gekke is dat ik een tijd allemaal IE-ikoontjes heb gehad, en van de week waren er ineens weer een paar veranderd naar het site-ikoontje. (Maar niet allemaal :confused:)

Voor de rest: het gaat dus niet om een ikoontje dat je zelf kiest of instelt, maar een ikoontje dat bij de site hoort en wat de site (normaal gesproken) automatisch aan de link in je favorieten hangt.

Oh en Harryyo, lul eens niet zo vaag joh! :cool:

9. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij als je je tijdelijke internet-bestanden weggooit dan zijn ook je icoontjes weg....

10. JeaR

JeaR Capiche?

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je idd gelijk, ik heb Windows Washer geinstalleerd, en die washed de pc voordat ik hem afsluit.
    Het is inderdaad een onbenullig probleem, maar nu weet ik tenminste de oorzaak ervan. :9

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik idd ook, ik zet dan zelf gewoon een standaard icoontje neer, is altijd overzichtelijker dan allemaal IE icoontjes... (Eigenschappen-->Ander Pictogram).

12. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Jullie hebben het toch over die favicon icoontjes? Want ik heb hetzelfde probleem namelijk. Alleen ik heb er ook nog geen oplossing voor.

edit: net ff gegoogled en dit gevonden. Het komt dus doordat je de Temporary Internet Files heb geleegd.

edit 2: kom er net achter dat je moet betalen voor dat progje op de bovenstaande link, maar na nog ff verder googelen kwam ik deze link tegen. Heb hem net geinstalleerd en het lijkt er op dat het nu werkt, nu alleen hopen dat het een beetje spyware vrij is. Ik ga er wel vanuit want me microsoft antispyware beta heeft er niks van gezegd.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2005

Deel Deze Pagina