Ik heb nu mijn XboX beneden staan maar ik ben van plan hem ook boven te gaan gebruiken. Nu heb ik dus nog een TV nodig en liefst een dolby set om het aan te vullen. Ik ben bereid om hiervoor zon 200/250 euro voor neer te leggen. Nu wil ik dus wel een beetje TV hebben (zat te denken aan minstens 55cm of gaat dat dan nie lukken?). En aan een dolby setje van thrustmaster ofzo (das wel een 2.1 maarja beneden heb ik 5.1 staan). Nu heb ik graag jullie advies, wel even in je achterhoofd houden dat de Tv het belangrijkst is (liefst heb ik eentje met vlakke beeldbuis).
speciale treatment, hmmm heb je een dubbele nationaliteit ofzo dat je in 2 talen spreekt? iig ben benieuwd of de crew je ook zo bijzonder vind. he hoe komt dat plaatje hier nou?
nee alleen heb ik in australie gewoont. Maar de crew vind mij heeeeeel aardig hoor (Crew is trouwens ook engels).
Voor €250 koop je niet eens een fatsoenlijke tv, laat staan een tv én dolby setje Denk dat je nog ff moet doorsparen Edit: Voor €179 heb je een 51cm van finelux bij Megapool (merk zegt me niets) Vaag, zijn tv's zo goedkoop geworden?
Ikke : Just stfu. WiXX : 250 euro voor 1 TV? Het is mogelijk, alleen echt een goed model zal het dan niet worden
voor 250 euro kan je wel geode tweede hands tv krijgen (ligt er aan bij welke winkel.... RAF verkoopt goede tweedehands tvs heb ik de mijne vandaan) en jah dan kan er niet meer een dolby setje bij... maar ff vraagje: wt heb je in godsnaam aan 2.1 setje? gewoon net zoals de tv haal dan gelijk nog een 5.1 set Greetz Robert
Kijk even in een winkel als Expert of S&F. Daar zijn dikwijls goede aanbiedingen met tv's met 55 cm beeldbuis. Voor 250 euro kun je er zeker eentje kopen in een aanbieding. Maar je kunt voor het zelfde geld er geen dolby setje bij krijgen. Daarvoor betaal je zeker de zelfde prijs voor. Dus het is een hele investering. Maar als je beneden al een Dolby set hebt staan is boven natuurlijk niet zo'n hele goede nodig. Tenminste vind ik, als je dan een keer je nieuwe game goed wilt spelen, dan game je toch even beneden?
Ummm....ik zou niks zeggen maar ik heb gister de 2.1 Thrustmaster Sound System gekocht en hij klint supergoed...en voor je slaapkamer is die superrelaxt.....je hebt zo een setje nog nooit gehoord en dan ga je die onzin zeggen wat helemaal nergens op slaat.... Dus hoor is een 2.1 setje en geef dan commentaar
Okee ik begrijp dus dat 250 euro een beetje weinig is. Maar daar kan ik met kertmis denk ik misschien wel het dubbele van maken. En dan neem ik aan dat ik toch een tv kan krijgen die zon goede sound heeft dat hij niet echt een dolby set nodig heeft (zowel dan word het denk ik toch een 2.1 set (eigenlijk wil ik gewoon een subwoofer) want mijn kamer is nie echt groot). Maar welke Tv raden jullie dan aan. Een vriend van mij heeft laatst voor 400 euro een super relaxte 55 cm vlakke beeldbuis van philips gekocht.